    From: " 0sa" <0...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kasa za zakupy. . . w eBay.com
    Date: Sun, 30 Nov 2003 01:05:29 +0000 (UTC)
    <bq84k3$b8t$1@inews.gazeta.pl> <bq8bfa$3vp$1@inews.gazeta.pl>
    <bq8c34$61c$1@inews.gazeta.pl> <bq8gii$k8a$1@inews.gazeta.pl>
    <bq8nm9$bjn$1@inews.gazeta.pl> <bq9864$2dm$1@inews.gazeta.pl>
    <bq9cd5$67r$1@inews.gazeta.pl> <bq9h5r$bj4$1@inews.gazeta.pl>
    <bqaap2$gh5$1@inews.gazeta.pl> <bqakoh$hd2$1@inews.gazeta.pl>
    <bqasbc$a7u$1@inews.gazeta.pl> <bqavci$jc6$1@inews.gazeta.pl>
    <bqavo1$kao$1@inews.gazeta.pl> <bqb056$lfn$1@inews.gazeta.pl>
    <bqb1bh$ot4$1@inews.gazeta.pl> <bqb41t$493$1@inews.gazeta.pl>
    <bqb956$jq0$1@inews.gazeta.pl> <s...@t...ctnet.pl>
    <M...@n...dallas.sbcglobal.net>

    AP <c...@e...dyndns.org> napisał(a):

    > In article <s...@t...ctnet.pl>, m...@c...pl
    > says...

    > Przez internet mozna w kilku bankach ale wtedy trzeba miec albo SSN albo
    > TIN (gdyz w ten sposob banki w Stanach sprawdzaja czy jestes osoba, za
    > ktora sie podajesz). Karty kredytowej bez hisotrii kredytowej w Stanach
    > nie dostaniesz, ale z karta czekowa nie ma problemu (karta debetowa,
    > najczesciej Visa .... cos w rodzaju polskiego electrona, tylko ze
    > wypukla)

    Normalnie procedura otwarcia konta jest identyczna wszedzie obojetnie czy
    jest to bank czysto internetowy (zupelnie bez murow) gdzie konto mozna tylko
    otworzyc elektronicznie czy tez bardziej tradycyjny taki jak Citibank gdzie
    tez normalnie wchodzisz na strone citibank.com, klikniesz na "Apply Now,
    Open an Account" i zalatwiasz wszystko elektronicznie. Z reguly nawet
    tradycyjne banki nie chca ciebie widziec i dlatego przewaznie jezeli
    otworzysz konto elektronicznie to masz znacznie lepsza oferte.

    Ja osobiscie otwieralem dziesiatki kont bankowych w USA -- wiekszosc z nich
    on-line. Wszystkie karty kredytowe jakie posiadam lub kiedykolwiek
    posiadalem (i to sa ich dziesiatki) ZAWSZE zakladane byly albo
    elektronicznie albo przez faks, poczte lub telefon. I jezeli chcialbym to
    kazdego dnia w skrzynce pocztowej jest co najmniej kilka ofert na karty z
    promocyjnymi ofertami 0% na co najmniej kilka miesiecy -- do otrzymania
    kazdej z nich wystarczy zadzwonienie na darmowy 800 numer lub zalogowanie
    sie na strone internetowa.

    0sa