  • 1. Data: 2002-08-30 11:10:12
    Temat: Kasa za pobraniem ... jak długo ?
    Od: Jarek Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Może wiecie z doświadczenia ile czasu szanowna Poczta Polska może przesyłać
    pieniądze od adresata za pobraniem (był dołączony przelew na konto ...)
    Czy tydzień oznacza, że mam już zacząć chodzić z reklamacjami ?
    Czy PP wysyła kasę Elixirem ?
    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 2. Data: 2002-08-30 11:16:36
    Temat: Re: Kasa za pobraniem ... jak długo ?
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    > Czy tydzień oznacza, że mam już zacząć chodzić z reklamacjami ?
    > Czy PP wysyła kasę Elixirem ?

    chyba zartujesz!
    dwa tygodnie ma poczta na dostarczenie paczki, w praktyce 2-3 dni
    kasa po zwyklej wpacie na konto na poczcie pojawia sie czasem nawet po 10
    dniach
    wiec dopiero jesli nie dostaniesz kasy prze okolo 20 dni proponuje dzwonic
    na poczatek
    ale pewnie bedzie szybciej, chyba ze zginie tak jak mi - telefon GSM
    przeslalem, wsiaknal, czekalem w sumie poltora miesiaca (poczta ma 3
    miesiace na wyjasnienie) i dostalem maksymalne odszkodowanie 75 zeta
    (ustawowe, nie ma szans na wiecej chyba ze ubezpieczyles paczke a to
    nieoplacalne)

    Tobi

  • 3. Data: 2002-08-30 11:18:02
    Od: j...@p...onet.pl

    > Może wiecie z doświadczenia ile czasu szanowna Poczta Polska może przesyłać
    > pieniądze od adresata za pobraniem (był dołączony przelew na konto ...)
    > Czy tydzień oznacza, że mam już zacząć chodzić z reklamacjami ?

    U mnie to trwało 3 dni od daty odbioru przesyłki. Ale podobno zdarza się do 2
    tygodni, tak że bądź cierpliwy.

    > Czy PP wysyła kasę Elixirem ?
    Nie mam pojęcia, czy to kwestia Sybiru, czy mielenia dokumentów u nich.
    Jacek

  • 4. Data: 2002-08-30 12:24:46
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Jarek Palka wrote:
    > Może wiecie z doświadczenia ile czasu szanowna Poczta Polska może
    > przesyłać pieniądze od adresata za pobraniem (był dołączony przelew na
    > konto ...)

    Srednio 2 dni po otrzymaniu paczki (zazwyczaj na drugi dzien). Maja na
    to do 14 dni.

    > Czy tydzień oznacza, że mam już zacząć chodzić z reklamacjami ?

    Do 14 dni.

    > Czy PP wysyła kasę Elixirem ?

    Tak, elixirem.

    --