  • 1. Data: 2003-07-27 15:53:10
    Temat: Kasa mieszkaniowa BPH (Warszawa)- w ktorym oddziale?
    Od: "Bartlomiej" <B...@S...poczta.onet.pl>

    Witam.
    Jako ze wiele sie nasluchalem (czytalem) o (nie)kompetencji pracownikow
    bankow mam pytanie: do ktorego oddzialu BPH najlepiej sie zglosic w sprawie
    procedury o kredyt z kasy mieszkaniowej (ew. który szeroko omijac)?
    Pozdrawiam
    Bartlomiej

  • 2. Data: 2003-07-29 08:14:19
    Od: "Wojtek" <w...@g...pl>

    ja kończyłem kasę i staram się o kredyt w II/O na ulicy Białej 4. Na razie
    ok, składałem do nich wniosek dodatkowo o kredyt hipoteczeny - da się z nimi
    negocjować.
    Sama wypłata twoich środków z KM jest realizowane przez centralę w Krakowie
    (pieniądze dostałem 5 dni po złożeniu wniosku o wypłatę, wniosek możesz
    złożyć nawet kilka dni przed datą zakończenia, można zadzwonić na ul.
    Grodzką w Krakowie i dowiedzić się czy wszystko jest ok).
    Co do kredytu z kasy mieszkaniowej to całość procedury (zdolność kredytowa,
    ocena nieruchomości, zabezpieczenia) jest robiona przez oddział.
    Centrala KM nie bierze w tym udziału. Warto negocjować prowizję
    (oprocentowanie stałe, zgodnie z zapisami umowy 4%).
    pzdr. w.

    Użytkownik "Bartlomiej" <B...@S...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bg0snh$ba6$1@SunSITE.icm.edu.pl...

  • 3. Data: 2003-07-29 17:14:23
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > złożyć nawet kilka dni przed datą zakończenia, można zadzwonić na ul.
    > Grodzką w Krakowie i dowiedzić się czy wszystko jest ok).

    W powyzszym oddziale uslyszalem, ze wniosek o wyplate najwczesniej mozna
    zlozyc 1 m po zakonczeniu oszczedzania ?

    Karol

  • 4. Data: 2003-07-30 15:12:23
    Od: "Wojtek" <w...@g...pl>

    no to miałem więcej szcześcia, ale żeby wniosek złożyć wcześniej poradziała
    mi przez telefon kobieta z kasy mieszkaniowej
    w.

  • 5. Data: 2003-08-01 11:35:39
    Od: "" <a...@p...pl>

    > no to miałem więcej szcześcia, ale żeby wniosek złożyć wcześniej poradziała
    > mi przez telefon kobieta z kasy mieszkaniowej
> [...]

    Nie polecam oddziału na ul.Królewskiej w Warszawie
    pierwsze dokumenty złożyłem w maju a do dziś (01-08-2003) nie otrzymałem
    kredytu.
    pracuje tam pewna pani (bardzo niekompetentna) która dzwoni do mnie co tydzień
    i informuję mnie że brakuję dokumentów (kredyt na budowe). Na dzień dzisiejszy
    czekam z urzędu na wycią z rejesrtu gruntów bo jak się okazało jest potrzeby
    tylko szkoda że nie powiedziano mi o tym w maju - to jest właśnie
    niekompetencja :(

    ps. jak bedzie jeszcze coś nie tak to idę z tą sprawą do dyrektora banku

    więcej informacji: a...@p...pl
    pozdr.