  • 1. Data: 2004-12-07 10:30:55
    Temat: Karty pre-paid na okaziciela w ofercie BZ WBK!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bank Zachodni WBK wprowadza na polski rynek kartę pre-paid na okaziciela.
    Karta tego typu doskonale nadaje się np. na prezent. Różnej wartości karty
    upominkowe będzie można kupować w urzędach pocztowych i wybranych
    oddziałach BZ WBK.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,7748
    (+ zdjecia kart)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2004-12-07 10:59:49
    Temat: Re: Karty pre-paid na okaziciela w ofercie BZ WBK!
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    Szkoda że nie ma jej w ofercie na śląsku, może ktoś z Poznania i okolic
    kupiłby mi ją :) przeleję na konto należność :)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811

  • 3. Data: 2004-12-07 11:24:54
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Marcin Kubiczek wrote:
    > Szkoda że nie ma jej w ofercie na śląsku, może ktoś z Poznania i
    > okolic kupiłby mi ją :) przeleję na konto należność :)

    a ja poczekam az dorobia jej doladowanie - jak to bedzie i na dodatek bedzie ona
    widoczna przez internet tak jak teraz KK to wtedy mozna jej uzywac,
    bedzie to może moja pierwsza karta chipowa :-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-12-07 12:04:28
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    no wiem, ale można juz teraz kupić i potestować, zanim wprowadzą
    doładowanie, to zostanie ci jeszcze trochę kasy z takie 300-tki ;))

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------

    :

  • 5. Data: 2004-12-07 13:29:55
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Marcin Kubiczek wrote:
    > no wiem, ale można juz teraz kupić i potestować, zanim wprowadzą
    > doładowanie, to zostanie ci jeszcze trochę kasy z takie 300-tki ;))

    wlasnie cos mi przyszlo do glowy jesli chodzi o testy karty za 100 zl:
    - najpierw zrobic operacje na 100 pln tam gdzie uzywaja chipa (podobno jak
    terminal moze czytac chipy a pani wczyta pasek to terminal chce chipa).
    - jesli faktycznie chip dziala off-line (podaje mu haslo i OK) to nastepna
    operacje na 100 pln robimy w terminalu tylko z paskiem - terminal sprawdza,
    pokrycie jest i OK
    Tak obslugiwana anonimowa karta spowoduje, ze bank nawet nie bedzie wiedzial
    kogo scigać :-)
    - testujemy?
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-12-07 14:12:21
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisała:

> [...]
    >pokrycie jest i OK
    >Tak obslugiwana anonimowa karta spowoduje, ze bank nawet nie bedzie wiedzial

    A na jakiej podstawie twierdzisz, że chip działa off-line ?

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 7. Data: 2004-12-07 14:24:40
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik gornik napisał:

    > A na jakiej podstawie twierdzisz, że chip działa off-line ?

    Ja tu twierdzenia nie widze. Poza tym transakcje moga byc offline, bo to
    pozwala na zmniejszenie kosztow ich obslugi. Ale czy beda? Cholera wie.

    Bartol

  • 8. Data: 2004-12-07 14:33:00
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Bartol Partol wrote:

    > Ja tu twierdzenia nie widze. Poza tym transakcje moga byc offline, bo
    > to pozwala na zmniejszenie kosztow ich obslugi. Ale czy beda? Cholera
    > wie.

    taka jest idea wprowadzania chipow, zeby m.in. obnizyc koszty
    a czy tak ten chip zadziala to wlasnie proponuje przetestowac
    *** blad ***

  • 9. Data: 2004-12-07 14:41:48
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisała:

    >taka jest idea wprowadzania chipow, zeby m.in. obnizyc koszty
    >a czy tak ten chip zadziala to wlasnie proponuje przetestowac
    Wydaje mi się, że ktoś kto by zrobił chipa off-line na karcie, na której
    jest też pasek, musiałby być zupełnie pozbawiony wyobraźni (a przynajmniej
    nie znać polskich realiów).

  • 10. Data: 2004-12-07 14:47:06
    Od: Michał Szafrański <s...@v...not.found>

    gornik wrote:

    > Wydaje mi się, że ktoś kto by zrobił chipa off-line na karcie, na której
    > jest też pasek, musiałby być zupełnie pozbawiony wyobraźni (a przynajmniej
    > nie znać polskich realiów).

    Więc po co jest ten chip? Chyba tylko aby zwiększyć koszt produkcji karty.
    Nie rozumiem też w jaki sposób ma on "dodatkowo chronić kartę", jak piszą.

    --
    m.