  • 21. Data: 2002-01-21 13:21:59
    Temat: Re: Karty platnicze i ich wytrzymalosc :/
    Od: "coolfon" <n...@w...pl>

    > Poszukaj na karcie napisu de la rue czy inny bull ew. austra card - to
    > sa najpopularniejsze w polsce. Oni robia plastik.

    No wlasnie 3mam karte w rece i sam sie nie moge nadziwic do teraz - wyglada
    jak przecieta :). No a tak BTW to na karcie jest Australia Card.
    Ciekaw jestem jak Inteligo potraktuje reklamacje (czy wina jest moja, czy
    nie).

    Pozdro

    coolfon

  • 22. Data: 2002-01-21 13:25:48
    Od: "coolfon" <n...@w...pl>

    > Jezeli tej karty uzywasz tylo do bankomatu to poprostu polamane kwalki
    > podklej od strony napisow z nazwiskiem jakas tasma - ja swoja VE z
    > Millennium mam podklejaona tasma malarska bo pekla mi na 1/2 dlugosci
    wzdluz
    > magnetycznego paska i dziala

    Dzieki za pomysl, ale to chyba troche ryzyko. Jesli "karta" w bankomacie sie
    rozpadnie na dwie czesci i zapcha bankomat to wtedy moge zostac obciazony
    kosztami "odtykania" bankomatu. Poza tym 1zl/montch to nie duzo. :)

    Pozdro

    coolfon

  • 23. Data: 2002-01-21 13:27:52
    Od: "coolfon" <n...@w...pl>

    > Po dłuższej zabawie w zginanie karty też udało mi się ją złamać i też
    wzdłuż
    > paska magnetycznego.
    > Na zginanie w poprzek karta jest bardziej odporna, więc polecam taką
    zabawę :).

    I co? Reklamujesz? Mowisz, ze zgubiles? :)

    Pozdro

    coolfon

  • 24. Data: 2002-01-23 09:57:14
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 21 Jan 2002 14:16:56 +0100, "coolfon" <n...@w...pl> wrote:

    >Tak. Karygodny blad. Wybacz mistrzu :). Juz nawet nie jestem pewien co to
    >byl za bankomat, ale wiem, ze mial kamerke (chyba pseudokamerke) i byl w
    >siedzibie mBanku.

    MultiBanku. mBank nie ma oddzialow co najwyzej kawiarenki bez
    bankomatow.
    Co dziennie kilku osobom tlumacze ze mBank to nie to samo co MultiBank
    to moge i jeszcze raz :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 25. Data: 2002-01-23 12:02:47
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "coolfon" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > płatna
    >
    > No mi sie wydaje, ze jesli reklamacja zostanie uwzgledniona (karta sie
    > zlamala nie z mojej winy) to karta nie powinna byc liczona jako druga.

    W sumie chyba tak powinno być. Jak do tego podejdą, to nie wiem.
    Mogą twierdzić, że karty produkowane przez AustriaCard mają jakieś
    testy/certyfikaty/inne_duperele i jest w 100% pewne, że nie miały wady...

    Mnie podobnie potraktowano w serwisie Ericssona - podczas normalnego
    użytkowania urwał się jeden klawisz. Oddałem do reklamacji i nawet nie
    chcieli przyjąć, twierdząc, że jeżeli powstała wada fizyczna, musiała być
    ona winą klienta, bo przechodzi to jakieś testy, czy cuś...

    Ja reklamowałem VE w Millennium, ale nie doczekałem się odpowiedzi, dlatego
    nie powiem, co z tego wyszlo. Jednak pseudooddział 39 twierdził, że nia ma
    żadnych szans na uznanie reklamacji jakości karty...

    Daj znać, co się dowiesz!

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 26. Data: 2002-01-23 14:34:45
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > wzdłuż
    > zabawę :).
    >
    > I co? Reklamujesz? Mowisz, ze zgubiles? :)

    Nie reklamowałem, bo wiedziałem, że z mojej winy :).

    Pozdrawiam
    -As-

  • 27. Data: 2002-01-23 18:55:26
    Od: "blad" <b...@W...pl>