  • 11. Data: 2002-01-14 14:03:14
    Temat: Re: Karty platnicze i ich wytrzymalosc :/
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jan 14, 2002 at 02:50:06PM +0100, Lopez wrote:

    > BTW: Pierwsza VE z Millennium byla wazna przez rok, po roku uzywania
    > wygladala makabrycznie. Ta ktora mi teraz pekla (wazna przez 2lata) miala
    > wtedy 14mc - jak widac zakladanie, ze karty moga wytrzymc 2lata a nie rok,
    > intensywnego uzywania to dosyc optymistyczne zalozenia (chociaz VC mam juz
    > poltorej roku nic sie z nia podejrzanego nie dzieje).

    Citka dostalem waznego do 2005 roku (przedluzenie). DC do 2003 (od 2001).

    Ciekawe jak dlugo wytrzymaja.

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-01-14 14:46:20
    Od: Filip Ozimek <w...@z...edu.pl>

    coolfon <n...@w...pl> wrote:

    > Niedawno spotkala mnie bardzo niemila niespodzianka. Posiadam karte Visa
    > Electron z Inteligo. Dzisiaj (11.01.02) bedac w centrum Opola (Krakowska)
    > probowalem sprawdzic jak dzialaja bankomaty Mbank'u. Wlozylem karte,
    > pobawilem sie :) i koniec. Wychodze na dwor (bankomat byl w pomieszczeniu -

    Za zauwazylem, ze VE od Inteligo jest znacznie ciensza (i bardziej elastyczna)
    niz Maestro z PBK i VE i jakiegos PEKAO/PKO/cotamjeszcze. Dwie pierwsze
    zrobione przez Austria Card.

    --
    * Filip Ozimek * filip(at)zamoyski.edu.pl * kiedys 2:480/33.56 *

    Made with 100% recycled materials. No electrons were destroyed to write
    this mail.

  • 13. Data: 2002-01-14 17:31:28
    Od: "ardu" <d...@i...pl>

    ja moją VE z millenium pokleiłem super glu i działała ale złamała sie po raz
    drugi a z inteligo karta jest bardzo wytrzymała poniekąd używam jej także
    jako linijki taka trochę krótka ale się nadaje i wyglada niezle jeszcze

    --
    Pozdrofka ARDU
    **ARDU** GG 1377921

    a...@k...pl
    a...@i...pl

    Użytkownik "Filip Ozimek" <w...@z...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:a1uqvs$6r9$1@news.pse.pl...

  • 14. Data: 2002-01-15 10:27:21
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Citka dostalem waznego do 2005 roku (przedluzenie). DC do 2003 (od 2001).
    >
    > Ciekawe jak dlugo wytrzymaja.

    Dc bez problemu wytrzymuje dwa lata (bardzo intensywnej ekspoatacji) i
    wyglada calkiem nizle, oczywiscie nie uzywanna w bankomatach (ja nawet nie
    zamawialem pinu)

  • 15. Data: 2002-01-15 10:31:25
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jan 15, 2002 at 11:27:21AM +0100, a...@p...onet.pl wrote:

    > Dc bez problemu wytrzymuje dwa lata (bardzo intensywnej ekspoatacji) i
    > wyglada calkiem nizle, oczywiscie nie uzywanna w bankomatach (ja nawet nie
    > zamawialem pinu)

    A ja wlasnie zamowilem ;-) Skoro i tak biora to na siebie. A moze mi
    sie ta kasa kiedys pilnie przyda?

    Swoja droga to obie karty bankomatowe sa zdecydowanie bardziej
    zmaltretowane niz platnicze. A uzywane sa mniej.

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-01-21 13:07:52
    Od: "coolfon" <n...@w...pl>

    > cos
    > :).
    >
    > Hmmm... W sumie reklamować możesz zawsze....
    >
    > Wymiana karty kosztuje słownie zero złotych, ale następna karta jest
    płatna
    > 1 zł/miesiąc...

    No mi sie wydaje, ze jesli reklamacja zostanie uwzgledniona (karta sie
    zlamala nie z mojej winy) to karta nie powinna byc liczona jako druga.

    Pozdro

    coolfon

  • 17. Data: 2002-01-21 13:09:01
    Od: "coolfon" <n...@w...pl>

    > katem
    Grrr.

    > Proszę Cię, powiedz do której siłowni chodzisz? Też się tam zapiszę.

    Silownie to sobie robie w domu wieczorem :) - mata i silna wola :) - nie
    zebym jakims pakerem czy dresem byl ;)
    BTW Jakbym to ktos napisal to tez bym niem wierzyl ;). Ale tak NAPRAWDE
    bylo.

    >Pal licho te karty z Ynteligo!

    Czemu? A taka byla fajna, amerykancka - szkoda. ;))

    Pozdro

    coolfon

  • 18. Data: 2002-01-21 13:16:56
    Od: "coolfon" <n...@w...pl>

    > Pewnie chodzilo o Euronet w siedzibie MultiBanku (?).

    Tak. Karygodny blad. Wybacz mistrzu :). Juz nawet nie jestem pewien co to
    byl za bankomat, ale wiem, ze mial kamerke (chyba pseudokamerke) i byl w
    siedzibie mBanku.

    Pozdro

    coolfon

  • 19. Data: 2002-01-21 13:17:47
    Od: "coolfon" <n...@w...pl>

    > Ja reklamowalem karte Fortisa - najpierw nad paskiem - od strony gdzie sie
    > wsadza do POSa lekko sie nadlamala - a potem to juz ;))) jakos na
    > snowboardzie polamalem ale w bankomacie dziala dalej.
    > To kolejny raz tak mi sie zrobilo - wydaje mi sie, ze to od posow - albo
    ja
    > tak niszcze...
    > Inna sprawa, ze kiedys mi sie caly rog z kawalekiem paska ulamal - i tez
    > karta dzialala :)

    Ciekawe. Moze ja po prostu jakiegos pecha wtedy mialem....

    Pozdro

    coolfon

  • 20. Data: 2002-01-21 13:19:31
    Od: "coolfon" <n...@w...pl>

    > w tym miejscu w Opolu jest bankomat PKO BP

    Na Krakowskiej jest ok 10 bankomatow. - niedaleko wlasnie o ile dobrze
    pamietam jest PKO BP.

    Pozdro

    coolfon