  • Data: 2002-03-19 07:31:51
    Temat: Re: Karty platnicze...
    Od: "bartek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a74s6l$204$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Oshin" <o...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    nie ma takiegio przepisu - i nawet skladanie reklamacji nic nie pomaga - ja
    zlozylem okolo 2 lat temu w media market i do dzisiaj nie dostalem
    odpowiedzi - ale sa tez takie sklepy gdzie mozna placici 0,90 pln - raz mi
    sie udalo kupowalem jogurt i zorientowalem sie ze zostawilem portfel w
    samocjodzie ale karty mialem przy sobie i pani przyjela karte ze spokojem -
    ale tylko jeden raz potem juz nie dalo rady w tym sklepie - chyba szef
    interweniowal ;-)
    b.