  • 31. Data: 2002-04-15 18:33:39
    Temat: Re: Karty
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:b8kibu0ehrf7mup8gqqtp2i4ddvsftdlnb@4ax.com...
    > Z reszta teraz juz tez nie mam ochoty polowac na kazda karte do
    > klaserka, jedynie szukam tych ciekawszych :-).

    Stałeś się poważnym człowiekiem, który na pierdoły nie ma czasu ani zbędnego
    szmalu:-)
    Niech to kontynuują aktualni studenci:-)

  • 32. Data: 2002-04-16 06:50:08
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Stałeś się poważnym człowiekiem, który na pierdoły nie ma czasu ani
    zbędnego
    > szmalu:-)
    > Niech to kontynuują aktualni studenci:-)

    Wojtek przeciez jeszcze przez rok jest studentem :)

  • 33. Data: 2002-04-16 07:04:58
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 16 Apr 2002 08:50:08 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >zbędnego
    >
    >Wojtek przeciez jeszcze przez rok jest studentem :)

    Mam nadzieje, ze tylko przez rok :-)
    Ale teraz jestem pracujacym studentem a to juz zupelnie co innego :-/
    Szczegolnie, ze wykladowcy nie kapuja albo nie chca zrozumiec) obecnej
    sytuacji na rynku pracy ("co mnie obchodzi, ze pan pracuje to sa
    studia dzienne ")

    No i po calodziennym siedzeniu w jednym banku juz jakos nie ma mam
    ochoty chodzic jeszcze po innych ;-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl