  • 1. Data: 2003-11-16 14:32:14
    Temat: KartaKredytowa w Inteligo
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...WYTNIJ.pl>

    Witam
    Czy chcecie aby w ofercie Inteligo pojawiła się karta kredytowa?
    Wiem,że PKOBP wydaje już KK ale chodzi mi o taką kartę z podglądem przez
    serwis transakcyjny Inteligo:)
    Co o tym myślicie?Ma to sens ?A może jakaś karta co-branded z jakimś
    programem lojalnościowym?

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 2. Data: 2003-11-16 14:55:25
    Temat: Re: KartaKredytowa w Inteligo
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-11-16 15:32, Użytkownik Marcin Dominiak napisał:
    > Witam
    > Czy chcecie aby w ofercie Inteligo pojawiła się karta kredytowa?

    Zamykalem konto w Inteligo , na pytanie konsultanta dlaczego,
    odpowiedzialem, ze bank ma ograniczona oferte, na co dostalem
    odpowiedz "wprowadzamy wlasnie do naszej ofery karte kredytowa". To
    bylo jakis rok temu...:>

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2003-11-16 16:41:33
    Od: "zbiggy" <z...@W...onet.pl>

    > Witam
    > Czy chcecie aby w ofercie  Inteligo pojawiła się karta kredytowa?

    a co, masz moc sprawczą :))?
    z mojego pktu widzenia - może być, ale musiałaby być tańsza od innych - nawet w
    zamian za zobowiązanie do wysokości obrotów.

    > Wiem,że PKOBP wydaje już KK  ale chodzi mi o taką kartę z podglądem przez
    > serwis transakcyjny Inteligo:)

    ostatnio zrewitalizowałem inteligo z powodu potrzeby karty do płacenia przez
    internet, ale w dalszym ciągu uwazam ich za drogi bank i na codzień korzystam z
    funkcjonalności innych. Podgląd na www, chociaż na razie dość rzadko spotykany,
    nie jest w stanie mnie przekonać do kupienia karty, jeżeli będzie droga.

    > Co  o tym myślicie?Ma to sens ?A może jakaś karta co-branded z jakimś
    > programem lojalnościowym?

    Program lojalnościowy KK sam w sobie (wiadomo - jakiś partner jest potrzebny i
    tak)- punkty za wydane kartą złotówki.

    Zbiggy.

  • 4. Data: 2003-11-16 16:49:41
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ostatnio zrewitalizowałem inteligo z powodu potrzeby karty do płacenia
    przez
    > internet,

    ??????
    To trzeba było sobie zamówić VE inteligo.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-11-16 16:52:11
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Wojciech Nawara napisal/a:
    > Użytkownik "zbiggy" <z...@W...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:5248.0000007e.3fb7a8bc@newsgate.onet.pl...
    >
    > ??????
    > To trzeba było sobie zamówić VE inteligo.

    zrewitalizowałem = odświeżyłem, ożywiłem itp... :)))
    Zamówiłem sobie VE inteligo po jej zastrzeżeniu w lutym ub.roku

    Zbiggy

  • 6. Data: 2003-11-16 16:53:57
    Od: "zbiggy" <z...@W...onet.pl>

    > ??????
    > To trzeba było sobie zamówić VE inteligo.

    zrewitalizowałem = odświeżyłem, ożywiłem itp...
    w tym przypadku: zamówiłem sobie VE inteligo po jej zastrzeżeniu w lutym
    ub.roku

    Zbiggy

  • 7. Data: 2003-11-16 17:11:36
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > zrewitalizowałem = odświeżyłem, ożywiłem itp...

    Dobra, za szybko czytałem. :-)
    Widziałem co chciałem przeczytać - to znaczy 'zrezygnowałem z inteligo'.

    Nic nie mówiłem. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara