  • Data: 2019-07-17 17:26:41
    Temat: Re: Karta zawsze autoryzowana
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odwiedziłem brrr PKO BP i założyłem konto rodzica+dziecka.

    Wrażenia:
    - spędziłem z pół h i to tylko dlatego, że byłem już umówiony (a kolejka spora
    dziś)
    - tona dokumentów + druga tona do poczytania + trzecia tona do podpisania
    - mam zaznaczone wszystkie możliwe zgody marketingowe (muszę sprawdzić czy nie
    mogą nachodzić mnie w domu)
    - w systemie nie można odhaczyć karty dla mnie, więc jakby przyszła to
    reklamować (a w umowie jest, że chcę :D)
    - w TOiP jest, że karta i naklejka są po 15zł/szt (dla dziecka), ale system
    pokazał, że 0 za kartę i 15zł za naklejkę. Dyrektor nic nie wie.

    Mogło być gorzej ;)
    Ale wszystko jeszcze przede mną...