  • Data: 2019-07-07 21:03:34
    Temat: Re: Karta zawsze autoryzowana
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Terminal może sobie nadal być po GPRS/2G - ważne, że telefony już nie są w GSM/2G.
    A lokalizację ze słabym zasięgiem mam przy drzwiach - dostawcy pizzy muszą
    kombinować. Choć poprawiło się - jak się wprowadzałem, orange nie kiał zasięgu w
    windzie, rozłączało, a teraz nawet można pogadać (a przynajmniej przy jexdzie z
    parteru na 4. piętro nie rozłącza) - a telefony te same.