  • Data: 2019-07-07 11:27:27
    Temat: Re: Karta zawsze autoryzowana
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 7 lipca 2019 11:02:15 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
> [...]
    rodzica jest specjalne bezpłatne "konto rodzica" (bo technicznie karta to pre-paid
    wydany do konta rodzica, a dziecko jest tylko użytkownikiem - ciekawa kombinacja, jak
    ktoś vez zdolności do czynności prawnych może zostać pełnomocnikiem...).

    > Czyli trzeba udać się do PKO BP.
    >
    > Ciężko mi to będzie znieść ;)

    Może coś się zmieniło, choć klientem tam nigdy nie byłem (w żubrze przez 15 lat nie
    zmieniło się nic, choć wczoraj trafiłem na kompetentną i miłą panią - ale takie się
    tam trafiają, np. ta, co znalazła po 10 latach moje 20$ - musiała szukać w papierach,
    bo "w komputerze" nie było).

    Kiedyś jeszcze mieli karty w formie breloczka - bankomaty pikaczowe już są dość
    powszechne, a taki breloczek to jakiś kamuflaż. Choć testowałem taką wypłatę raz i
    była porażka, ale to była karta popierdółki krokodyla.