  • Data: 2004-01-01 01:27:33
    Temat: Re: Karta typu charge - jaki bank?
    Od: zenek <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Nnnn napisał:

    > Ale autorowi chodzilo o wyplate gotowki.

    No to faktycznie
    W jego karcie charge (z PKO SA) prowizja od wypłaty gotówki jest
    3,5% nie mniej niż 4pln (także w bankomatach PKOSA)

    W mojej karcie tylko 3% ale min. 7pln.

    Przejście na moją kartę opłacałobysię jakby wypłacał w bankomacie
    jednorazowo 200 zet. Jak wypłaca mniej (np. po 20 zet) to faktycznie
    ABSOLUTNIE się nie opłaca.

    Pomijam tu zupełnie fakt że tylko idioci albo ludzie zamożni którym nie
    zależy na prowizjach banku wypłacają wypukłą kartą gotówkę z bankomatu.