  • Data: 2004-01-01 01:23:24
    Temat: Re: Karta typu charge - jaki bank?
    Od: zenek <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale autorowi chodzilo o wyplate gotowki.

    No to faktycznie
    W jego karcie charge (z PKO SA) prowizja od wypłaty gotówki jest
    3,5% nie mniej niż 4pln.

    W mojej karcie tylko 3% ale min. 7pln.

    Przejście na moją kartę opłacałobysię jakby wypłacał w bankomacie
    jednorazowo 150 zet. Jak wypłaca mniej to faktycznie ABSOLUTNIE się nie
    opłaca :)

    Pomijam tu zupełnie fakt że tylko idioci albo ludzie zamożni którym nie
    zależy wypłacają wypukłą kartą gotówkę z bankomatu.