  • Data: 2004-01-01 17:32:49
    Temat: Re: Karta typu charge - jaki bank?
    Od: "blad" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alter Ego"
    > Najbardziej interesowałaby mnie karta charge nie wymagająca
    posiadania
    > rachunku w banku - czy ktoś taką wydaje, a jeśli nie, to jaki bank
    da mi kartę
    > charge z przynajmniej 10.000 pln przy miesięcznych dochodach netto
    na
    > poziomie 6000 pln?

    karta charge z zalozenia splacana jest w 100% raz na miesiac przez
    bank z twojego rachunku, wiec bez rachunku istniec nie moze.
    Bez rachunku mozesz miec kredytowa - na niej sam mozesz zadecydowac o
    splacie zadluzenia w 100%
    Jesli chodzi o karty charge to wiekszosc bankow za odroczenie splaty
    chciala zawsze pobierac jakas prowizje od zadluzenia. Dopiero niedawno
    w ramach konkurencji pojawily sie karty charge bez prowizji za
    operacje bezgotowkowe - takie karty masz np w Nordei lub w Foritsie. W
    obu tych bankach mozesz miec rachunek i do niego taka karte - w Nordei
    wyjdzie to nieco taniej.
    W Fortisie dla karty charge musialbys miec pakiet np srebrny a ten
    niestety nie ma darmowych przelewow i najlepszej bankomatowej karty VE
    (wszystkie bankomaty bez prowizji).
    Dlatego warto miec w Fortisie e-pakiet i rachunek w Nordei
    *** blad ***