  • 1. Data: 2004-07-30 12:42:27
    Temat: Karta kredytowa mBanku - na co uwazac?
    Od: "Allegro" <e...@n...dziala>

    Przeszedlem pomyslnie procedure weryfikacji i oceny zdolnosci kredytowej,
    dostalem potwierdzenie wyslania karty kredytowej poczta.
    Jest to moja pierwsza KK, w zwiazku z tym prosze o krotkie porady, na co
    trzeba uwazac, jak najefektywniej wykorzystac KK, jakie sa ew oplaty
    dodatkowe, za co i w jaki sposob mozna sie ich ustrzec ;-)
    Nadmieniam, ze znam cykl rozliczeniowy transakcji karta, wiem na czym polega
    maksymalne wykorzystanie limitu na karcie. Bardziej chodzi mi o jakies
    wskazowki, typu czy oplaca sie zrobic zakupy na kwote np 1000zl, po czym
    splacac ten 1000 przez zalozmy pol roku. Ile bede musial oddac po 6
    miesiacach? Jakie sa realne koszty kredytu.. Ta kwestia mnie najbardziej
    interesuje.

    Dziekuje za odpowiedzi i porady

    --
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-07-30 12:47:12
    Temat: Re: Karta kredytowa mBanku - na co uwazac?
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > splacac ten 1000 przez zalozmy pol roku. Ile bede musial oddac po 6
    > miesiacach? Jakie sa realne koszty kredytu.. Ta kwestia mnie najbardziej

    moim zdaniem kredyt w KK to kiepski pomysl
    zastanow sie lepiej nad kredytem odnawialny

    kursor

  • 3. Data: 2004-07-30 13:02:04
    Od: "Allegro" <e...@n...dziala>

    Użytkownik "kursor" <m...@U...wp.pl> napisał w wiadomości
    > moim zdaniem kredyt w KK to kiepski pomysl
    > zastanow sie lepiej nad kredytem odnawialny
    > kursor

    Wiem ze to nie jest najlepsze rozwiazanie i prawde mowiac nie zamierzam z
    niego korzystac. Pytam bardziej w celach informacyjnych i orientacyjnych,
    pozatym czasem sie moze zdarzyc ze nie splace 100% zadluzenia - chcialbym
    wczesniej wiedziec, jakie odsetki i dodatkowe koszty bede musial pokryc.

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2004-07-30 13:26:35
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > wczesniej wiedziec, jakie odsetki i dodatkowe koszty bede musial pokryc.

    no to milej lektury:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-pelne.html

    kursor

  • 5. Data: 2004-07-30 13:30:35
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "Allegro" <e...@n...dziala> napisał w wiadomości news:cedh1v$616
> [...]
    > wczesniej wiedziec, jakie odsetki i dodatkowe koszty bede musial pokryc.

    to skoro wiesz, to zrezygnuj z tej kk - bo to jest w sumie nieoplacalna
    inwestycja, (przynajmniej vc za 70 zl)
    debet w koncie na 4ooo zl - kosztuje cie 40 zl i oprocentowanie na poziomie
    12-13 %
    niesplacnie kk (poza roczna oplata 70 zl, lub 30 jesli ve) powoduje
    oprocentowanie od 19% wzwyz
    Sens kredytowki jest tylko wowczas, gdy potrzebuje si karty wypuklej oraz
    jesli splaca sie zadluzenie w terminie, w kazdym innym wypadku - polecam
    debet w koncie
    ps
    wydatek >70zl na kk "zwraca sie" dopiero przy wydatkach powyzej 2ooo zl
    miesiecznie i jak wiadomo, nie za wszystko da sie zaplacic karta, wiec
    wygoda z debetu jest znacznie wieksza

  • 6. Data: 2004-07-30 13:31:15
    Od: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>

    >wydatek >70zl na kk "zwraca sie" dopiero przy wydatkach powyzej 2ooo zl
    >miesiecznie i jak wiadomo, nie za wszystko da sie zaplacic karta, wiec
    >wygoda z debetu jest znacznie wieksza

    Wydatek na Visa Electron Credit jest niższy - poza tym można było skorzystać z
    promocji i dostać kk gratis.

    Największa wygoda to jest posiadanie równocześnie kk i kredytu odnawialnego.
    Oczywiście pod warunkiem terminowego spłacania.

    H.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2004-07-30 14:56:04
    Od: "XxXxX" <e...@n...dziala>

    > czym
    > najbardziej
    > no to milej lektury:
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-pelne.html
    > kursor

    Lekture czytalem. Chodzilo mi o PRAKTYCZNE porady a nie suchy cennik

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2004-07-30 14:58:58
    Od: "XxXxX" <e...@n...dziala>

    Użytkownik "krab" <k...@k...pl_____> napisał w wiadomości
> [...]
    > wydatek >70zl na kk "zwraca sie" dopiero przy wydatkach powyzej 2ooo zl
    > miesiecznie i jak wiadomo, nie za wszystko da sie zaplacic karta, wiec

    Tutaj nie mialem na mysli korzystania z karty kredytowej jako zapozyczenie
    pieniedzy na dluzszy okres. W chwili obecnej mam drobny problem z kredytem
    odnawialnym, a moze sie zdarzyc ze bede potrzebowal pewnej kwoty (ok 4000
    wlasnie - czyli jakies 80% limitu KK) na kilka miesiecy. Zdaje sobie sprawe
    ze nie jest to zbytnio oplacalne, ale pytajac o to mialem na mysli jakies
    przykladowe wyliczenia - czyli bierzesz 4000 po pol roku placisz bankowi XXX
    zł. Tak, wiem. Mozna to wyliczyc z oprocentowania, ale nie mam pojecia czy
    nie sa doliczane jakies oplaty etc (wbrew pozorom TOiP niewiele mowi w tym
    temacie)

    --
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2004-07-30 15:05:21
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > (wbrew pozorom TOiP niewiele mowi w tym
    > temacie)

    a regulamin?
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_kre
    dyt_karta.html

    kursor

  • 10. Data: 2004-07-30 15:11:28
    Od: "XxXxX" <e...@n...dziala>

    > a regulamin?
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_kre
    dyt_karta.html
    > kursor

    Ciezko sie nam porozumiec... Pytam o PRAKTYKE.. i prosze o rady jak
    korzystac z KK zeby nie stracic....

    --
    Pozdrowienia