  • 1. Data: 2004-07-30 10:47:49
    Temat: pekao i prowizja za wyołate z kasy
    Od: quwert <q...@g...pl>

    CZytam dzisiaj ulotke reklamową banku pekao sa dotyczacą karty Maestro
    Business i oto co widzę:
    "....już wkrótce będzie pobierana prowizja od wypłat gotówkowych w
    placówkach naszego Banku (0,5%. min 10 zł). Ale karta Maestro Business
    pozwoli Ci dokonywać wypłat gotówki z bankomatów - oczywiście bez
    prowizji..........."
    Czy to tylko chwyt marketingowy czy może faktycznie
    mam płacić 0,5% za wpłatę i 0,5 % za wypłatę + (+-) 50 zeta abonamentu
    I jeszcze piszą pogrubionym drukiem " TO SIĘ OPŁACA! " i miej tu człowieku
    zaufanie do banku ;)
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-30 16:10:16
    Temat: Re: pekao i prowizja za wyołate z kasy
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    quwert pisze:
    >"....już wkrótce będzie pobierana prowizja od wypłat gotówkowych w
    >placówkach naszego Banku (0,5%. min 10 zł)."

    Ciekawe kiedy wprowadzą bilety do "placówek naszego Banku".

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 3. Data: 2004-07-31 12:39:42
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

    Użytkownik "quwert" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
    > CZytam dzisiaj ulotke reklamową banku pekao sa dotyczacą karty Maestro
    > Business i oto co widzę:
    > "....
    Jakiś czas temu (po 10 latach współpracy) napisałem im żeby się walili na
    ryj i stale utwierdzam się w przekonaniu, że to była dobra decyzja.
    Maciek

  • 4. Data: 2004-07-31 17:15:30
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Jul 2004 14:39:42 +0200,
    osoba podpisana: Mmac <m...@b...com>
    napisała:
    [...]

    > Jakiś czas temu (po 10 latach współpracy) napisałem im żeby się walili na
    > ryj i stale utwierdzam się w przekonaniu, że to była dobra decyzja.

    A mogę skan tego pisma ? :-)
    KJ
    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Talk sense to a fool and he calls you foolish.

  • 5. Data: 2004-07-31 20:22:24
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A mogę skan tego pisma ? :-)
    List wysłałem sytemem bodajże Omega, właściwym dla Telepekao24.
    Opisałem w nim swoje doświadzczenia (np. przypadek gdy przez 4 dni miałem
    konto nieaktywne" i nigdy nie doczekałem się wyjaśnień) więc nie będę go
    upubliczniał.
    Maciek

  • 6. Data: 2004-08-01 11:14:30
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Mmac said the following on 2004-07-31 22:22:
    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > na

    Ale mi chodzi o to "walenie sie na ryj" :-)
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl