  • 11. Data: 2004-07-30 16:01:55
    Temat: Re: Karta kredytowa mBanku - na co uwazac?
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Ciezko sie nam porozumiec... Pytam o PRAKTYKE.. i prosze o rady jak
    > korzystac z KK zeby nie stracic....

    nie wyplacac z bankomatu
    splacac w terminie, jezeli nie ma takiej mozliwosci,
    splacac conajmniej kwote minimalna tak aby nie bylo kar

    kursor

  • 12. Data: 2004-07-31 08:45:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Allegro" <e...@n...dziala> wrote in message
    > Przeszedlem pomyslnie procedure weryfikacji i oceny zdolnosci kredytowej,
    > dostalem potwierdzenie wyslania karty kredytowej poczta.
    > Jest to moja pierwsza KK, w zwiazku z tym prosze o krotkie porady, na co
    > trzeba uwazac

    Na ruchomy okres zamkniecia cyklu. Jest to jedna z najbardziej denerwujacych
    mnie rzeczy w tej karcie. Na karcie Citi jak koniec okresu przypada na 10
    dzien m-ca to zawsze jest 10-ty. Gdy np. 10-ty wypada w sobote, zakupy
    zrobione w piatek przechodza na kolejny okres rozliczeniowy. W mBanku
    zostalyby zaliczone do biezacego okresu rozliczeniowego, a dzien konca cyklu
    zostalby przeniesiony na 12-ty dzien m-ca.
    Zauwazam jeszcze 2 wady. Korzystajac z karty mBanku zawsze musze czekac na
    autoryzacje (niezakelznie od aklajera), gdy korzystam z karty Citka czasami
    udaje mi sie uniknac tego oczekiwania. Nie mowcie, ze to przypadek. Czesto
    robie zakupy zakupy w pobliskim Carrefourze. Wszystkie transakcje karta
    mBanku sa autoryzowane (1), a karta Citka ponad 90% transakcji dostaje
    autoryzacje zastepcza (3).
    Brakuje mi jeszcze jednej rzeczy, ktora podwyzsza komfort korzystania z KK,
    a mianowicie mozliwosci splaty za posrednictwem DD. Co miesiac musze
    pamietac o tym, ze dokonac przelewu kwoty wystarczajacej na splate KK.
    Ostanio tylko kilka chwil dzielilo mnie od zaplacenia kary. Chociaz jak
    sadze udaloby mi sie pozniej z niej wybronic, bo przelew bylby dokonany z
    BRE do BRE, czyli bank by mial w swojej dyspozycji te pieniadze, ale by nie
    dokonal ksiegowania na odpowiednim koncie ;). Hm... az chyba zapytam jak by
    podeszli do rozpatrzenia takiej reklamacji ;).

    Nie sa to wady dyskwalifikujace karte, ale obnizaja komfort z jej
    korzystania.

    Pozdrawiam
    Maciej

    PS BTW zauwazyliscie, ze floor limit w POSach Pekao ulegl obnizeniu do
    minimum? ;)

  • 13. Data: 2004-07-31 12:57:13
    Od: T...@s...co.uk

    In article <r_IOc.55796$i27.47199@news.chello.at>,
    "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Brakuje mi jeszcze jednej rzeczy, ktora podwyzsza komfort korzystania z KK,
    > a mianowicie mozliwosci splaty za posrednictwem DD. Co miesiac musze
    > pamietac o tym, ze dokonac przelewu kwoty wystarczajacej na splate KK.

    Jest przeciez mozliwosc splaty automagicznej. Trzeba zlecic przez mLinie.

    TA

  • 14. Data: 2004-07-31 13:06:11
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <T...@s...co.uk> wrote in message
    net.pl...

    > Jest przeciez mozliwosc splaty automagicznej. Trzeba zlecic przez mLinie.

    Ale tylko z konta w mBanku. Obecnie eKonta uzywam tylko do obslugi KK. Tak
    wiec, co miesiac musze pamietac o uzupelnieniu srodkow do poziomu
    zadluzenia. Z eKonta oczywiscie karta juz sie splaca sama.

    Maciej