  • 11. Data: 2005-09-12 05:48:37
    Temat: Re: Karta kredytowa Nordea MasterCard Aspiracje
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojtek M" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dg1uld$smg$1@news.onet.pl...

    > Niestety jest obowiązkowe - dowiedziałem się na ich infolinii.
    > Szkoda - taka fajna karta by była

    Tak sie zapytam niedyskretnie: KTO jest ubezpieczony tym ubezpieczeniem?
    - jesli bank to jest to po prostu dodatkowa oplata
    - jesli uzytkownik, a ubezpieczenie jest obowiazkowe to jest to sprzedaz
    wiazana; czy to jest dopuszczalne?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 12. Data: 2005-09-12 06:26:52
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    > chyba pomrocznosc jasna, bo na infolinii twierdza ze ubezpieczenie jest
    > obowiazkowe.

    Doradka klienta przez poczte wewn.

  • 13. Data: 2005-09-13 16:28:26
    Od: "mimi" <b...@w...pl>

    >mozna wziac karte i nie korzystac - ubezpieczenie NNW w podrozy zagranicznej
    >bedzie za friko, a za 11 miesiecy zrezygnowac.

    Czemu nie korzystać? Przecież składki na ubezpieczenia pobierają w oparciu o
    saldo na wyciągu... Wystarczy spłacić kartę wcześniej - tak żeby było zero na
    wyciągu i nic nie zapłacisz. /tak myślę/
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 14. Data: 2005-09-13 18:36:51
    Od: "mo" <s...@p...onet.pl>

    infolinia twierdzi, ze nie na podstawie kwoty zadluzenia wykazywanej na wyciagu
    tylko na podstawie sumy transakcji wykonanych karta w danym okresie
    rozliczeniowym (bez splat oczywiscie) - czyli nie bardzo widze sposob zeby jej
    uniknac w inny sposob niz nia nie placac;)

  • 15. Data: 2005-09-14 16:19:30
    Od: "mimi" <b...@w...pl>

> [...]
    >jej
    >uniknac w inny sposob niz nia nie placac;)

    eee, nie sądzę na stronie (http://nordea.pl/pl/article/1840.h tml) w tabeli
    opłat jest napisane, że jest pobierana prowizja /0,65%/ od salda zadłużenia -
    a nie od sumy transakcji.

  • 16. Data: 2005-09-14 19:59:03
    Od: s...@p...onet.pl

    wiem co jest napisane i wiem co uslyszalem na infolinii. nie pierwszy i nie
    ostatni bank gdzie udzielane informacje sa sprzeczne.
    nawet gdyby bylo tak jak twierdzisz - czyli trzebaby splacac cale zadluzenie
    przed wygenerowaniem wyciagu aby uniknac oplaty - to jako karta kredytowa
    bylaby ona niezbyt wygodna w uzyciu i pozbawiona grace period. a w zamian
    dostajesz tylko ubezpieczenie trwałej i czasowej niezdolności do pracy oraz
    utraty pracy - zupelnie bezwartosciowe, bo i tak nie masz zadluzenia na wyciagu.