  • 11. Data: 2020-04-28 16:32:56
    Temat: Re: Karta debetowa uszkodzona?
    Od: d...@g...com

    > A właśnie, spróbuj w tym różowym T nie zastrzegać, a kazać wydać duplikat (chyba
    >że nowa karta po zastrzeżeniu darmowa, a duplikat płatny) - może nie da to wiele
    >poza możliwością płacenia w necie przez czas oczekiwania na przesyłkę oraz
    >pozostanie przy starym numerze - ale zawsze to coś.

    Jeszcze uzupełnienie. Sprawdziłem, czy ta karta działa w internecie i nie ma
    problemu. Tzn. doładowałem z użyciem tej karty Revoluta. Czyli wychodzi raczej na to,
    że karta się jakoś uszkodziła. Jeszcze sprawdzę w bankomacie (dziś rano nie działała
    w bankomacie), jeśli nadal nie będzie działać, to chyba pozostaje wymiana na nową.

  • 12. Data: 2020-04-28 16:37:17
    Od: d...@g...com

    > A to moze wlasnie to - terminal sie wieszal, a bank mysli, ze nie
    > podales dobrego pinu.

    Pani z obsługi Tesco (było to przy kasie automatycznej) musiała wyłączyć zasilanie
    terminala, żeby go zrestartować. Raczej podejrzewam, że z kartą fizycznie się coś
    popsuło, bo przed chwilą sprawdziłem czy działa doładowanie Revoluta i nie było z tym
    problemu. Nie spieszy mi się z wymianą tej karty, bo mam inne karty do dyspozycji
    więc zaczekam jeszcze 2-3 dni, jak nie zacznie działać w terminalach/bankomatach to
    wymienię na nową.

  • 13. Data: 2020-04-28 17:21:32
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Na koncie mam ponad 1000 zł, więc to nie jest problem, że brak jest pieniędzy.
    > Na razie mam tylko blokadę na równe 100 zł a powinno się zaksięgować 100 zł + kilka
    groszy. Zobaczę za 2-3 dni, jak się ta transakcja ostatecznie zaksięguje.

    To wszystko jakieś dziwne. Ja wklepiesz limit 100 zł, to nie mogą ci
    pobrać więcej. Miałem taki przypadek. Ustawiłem limit na 100 zł, nalało
    mi za 100 zł 3 gr. Na paragonie było 100,03 - paliwo, -0,03 rabat zaokr.
    (czy jakoś tak). Z karty ściągnęło 100 zł. Żadnych problemów nie było.

    --
    Grzexs

  • 14. Data: 2020-04-28 17:29:57
    Od: d...@g...com

> [...]
    > mi za 100 zł 3 gr. Na paragonie było 100,03 - paliwo, -0,03 rabat zaokr.
    > (czy jakoś tak). Z karty ściągnęło 100 zł. Żadnych problemów nie było.

    Być może jest tak, jak napisałeś. Paragonu nie wziąłem, więc nie wiem, co jest/było
    na paragonie. Kwota nieco ponad 100 zł była na dystrybutorze. Na razie mam blokadę na
    rachunku karty na równe 100 zł.
    Być może to przypadek, że akurat karta przestała działać bezpośrednio po tym
    tankowaniu na stacji eMila. Być może faktycznie winny był terminal w Tesco. Tylko czy
    zbliżeniowo terminal jest w stanie popsuć kartę? Pierwsza próba (nieudana zresztą) w
    terminalu w Tesco była zbliżeniowa. Pierwsza próba dała komunikat "odmowa". Potem
    były jeszcze chyba 3-4 nieudane próby (chip, pasek na tym samym i drugim terminalu),
    w tym z zawieszeniem terminala.

  • 15. Data: 2020-04-28 23:50:15
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-28 o 17:29, d...@g...com pisze:

> [...]
    były jeszcze chyba 3-4 nieudane próby (chip, pasek na tym samym i drugim terminalu),

    3 nieudane próby blokują kartę.
    Trzeba było dopłacić gotówkę te 3 grosze.

  • 16. Data: 2020-04-29 20:34:54
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 28.04.2020 o 23:50, Animka pisze:
    > Trzeba było dopłacić gotówkę te 3 grosze.

    Na samoobsługowej stacji benzynowej?

    --
    Alf/red/

  • 17. Data: 2020-04-29 20:43:10
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Na samoobsługowej stacji benzynowej?

    Są rzeczy na niebie i ziemi, o których nie śniło się filozofom!

    Czasem myślę, że ktoś sobie po prostu jaja robi postami sygnowanymi
    podpisem ,,Animka".

    --
    Grzexs

  • 18. Data: 2020-04-29 22:27:39
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-29 o 20:34, Alf/red/ pisze:

    > Na samoobsługowej stacji benzynowej?

    Gdzieś na odludziu bez ludzi?
    Nie pytaj, bo ja nie wiem co to za stacje bez ludzi.

  • 19. Data: 2020-04-29 22:31:02
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-29 o 20:43, Grzexs pisze:

    > Są rzeczy na niebie i ziemi, o których nie śniło się filozofom!
    >
    > Czasem myślę, że ktoś sobie po prostu jaja robi postami sygnowanymi
    > podpisem ,,Animka".

    Jakie jaja. Mam niedaleko stację orlen i tam są ludzie i kasy. Ci co
    zatankowali przychodza do środka budynku i płacą.
    Benzyny nie kupuję to już mnie nie gnębijcie :-)

  • 20. Data: 2020-05-01 15:26:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    d...@g...com writes:

    > Opłata za paliwo jest przed tankowaniem. Wybrałem tankowanie za 100
    > zł, ale dystrybutor nalał za kwotę kilka groszy większą.

    Przed tankowaniem może być autoryzacja, ale obciążenie karty następuje
    po tankowaniu, i na taką kwotę, jaka jest potrzebna (chyba że "udało
    się" nalać więcej, to terminal ma dwie oczywiste możliwości). Dlatego
    można wklepać 1000 zł i nie martwić się o to, co zrobić z niepotrzebnym
    paliwem (zakładam, że nie ma takich stacji, które by działały inaczej,
    ale gwarancji nie ma).

    Z tym że dla terminala obciążenie powyżej limitu (bez PINu) nie
    powinno być problemem - kwestia bugów w sofcie może.

    Co do dopłacania 3 groszy gotówką, to IMHO sprawa jest prosta -
    "usługa/towar niezamawiany". Z tym, że terminal może to sobie sam
    pobrać z karty, regulamin itd.
    --
    Krzysztof Hałasa