  • 1. Data: 2003-11-03 07:21:19
    Temat: Karta V.Elektron Fortisa i bankomaty PEKAO SA
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Czy spotkaliście się, że bankomaty PEKAO SA nie przyjmują karty
    Fortis Bank SA?
    --
    ( . '">
    ) L_

  • 2. Data: 2003-11-03 08:08:50
    Temat: Re: Karta V.Elektron Fortisa i bankomaty PEKAO SA
    Od: s...@W...onet.pl

    > Czy spotkaliście się, że bankomaty PEKAO SA nie przyjmują karty
    > Fortis Bank SA?

    od 3 lat wypłacam bez problemu w bankomatach Pekao połozonych w różnych
    rejonach Polski

  • 3. Data: 2003-11-03 10:28:03
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    bez problemu

    Stefanek

  • 4. Data: 2003-11-03 14:27:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> wrote:
    > Czy spotkaliście się, że bankomaty PEKAO SA nie przyjmują karty
    > Fortis Bank SA?

    Bz problemow - czasami moze byc jakis problem na laczu - no i "lyknac" to
    raczej musi - chyba ze cos z karta lub bankomatem konkretnym?

  • 5. Data: 2003-11-03 15:28:51
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Michał pisze:

    > Bz problemow - czasami moze byc jakis problem na laczu - no i "lyknac" to
    > raczej musi - chyba ze cos z karta lub bankomatem konkretnym?

    Dwa bankomaty PEKAO SA nie przyjęły mi karty (nie łyknęły nawet).
    A bankomat Millenium przyjął, kasę wypłacił, wydał potwierdzenie
    i łyknął na zawsze kartę - nie zdążyłem jej wyjąć. Łajza ze mnie była
    i pecha miałem w ten piątek, bo zająłem się znaczną sumą wypłacanej
    gotówki w pierwszej kolejności. Wziąłem gotówkę i potwierdzenie,
    a kartą bankomatową nie zdążyłem. :-)

    --
    '''..\
    < _| (

  • 6. Data: 2003-11-03 15:36:40
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik jaszczur pisze:

    > A bankomat Millenium przyjął, kasę wypłacił, wydał potwierdzenie
    > i łyknął na zawsze kartę
    Durnowate procedury mają w Millenium - nie mogę ani na 913 ani
    ich infolinii dostać telefonu Oddziału z danego miasta.
    --
    ( . '">
    ) L_