  • 1. Data: 2003-11-03 06:55:05
    Temat: "PRACA NA CZARNO"
    Od: "Krystian Labuda" <k...@w...pl>

    www.duet-mk.prv.pl

    Razem z żoną piszemy pracę magisterską dotyczącą bezrobocia. Chcemy w niej
    poruszyć kwestię pracy "na czarno" i poznać Waszą opinię na ten temat. W
    celu zebrania informacji na w/w stronie zrobiliśmy krótką ankietę. Jej
    wypełnienie zajmuje tylko 2-3 minuty! Ma ona pokazać jak szerokie kręgi
    zatacza praca bez ubezpieczenia Zapraszamy do jej wypełnienia i prosimy o
    rozpowszechnianie.
    Czy nie nurtują Was np. takie pytania:

    Pracować "na czarno" czy nie pracować wcale?
    Czy "na czarno" znaczy nieetycznie?
    Plusy i minusy pracy "na czarno".
    Dlaczego tak się dzieje?
    Kto na tym naprawdę więcej zyskuje?
    W jakim stopniu jesteśmy wstanie zgodzić się na dyktowane nam warunki?

    O tym wszystkim chcemy napisać i pokazać jak powszechne i głęboko
    zakorzenione jest to zjawisko. Właśnie dlatego prosimy Was o udział w naszym
    badaniu. Każdy głos jest dla nas ważny!
    Serdeczne dzięki wszystkim, którzy pomogą nam wypełniając ankietę i
    informując o niej innych !!!

  • 2. Data: 2003-11-03 07:54:15
    Temat: Re: "PRACA NA CZARNO"
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Krystian Labuda wrote:

    > www.duet-mk.prv.pl
    >
    > Razem z żoną piszemy pracę magisterską dotyczącą bezrobocia. Chcemy w niej
    (...)

    WYpełniłem. Mam tylko jedno pytanie: dlaczego pisząc o problemie
    bezrobocia w powiecie lęborskim ankietujecie internautów z całej Polski?

    Z poważaniem
    PZ

    --
    ..jeśli chcesz hodować diabła
    w głębokim dole trzymaj go!

  • 3. Data: 2003-11-03 12:38:25
    Temat: Odp: "PRACA NA CZARNO"
    Od: "Krystian Labuda" <k...@w...pl>

    Dzięki za wypełnienie ankiety. Odpowiadam na Twoje pytanie:
    Na terenie swojego powiatu zrobiliśmy badania ankietowe dotyczące wielu
    jeszcze innych zagadnień i chcemy wyniki odnośnie pracy na czarno porównać z
    tym co uzyskamy w ankietach z całej Polski.