  • 1. Data: 2012-11-08 17:55:57
    Temat: Karta Synka i Polcard - err49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dwa razy już miałem w Polcardzie coś takiego i zastanawiam się czy ktoś
    też tak ma. Oto co mi Polcard zaserwował:

    ---
    Opis błędu: Zbyt wysoki wynik oceny ryzyka transakcji przeprowadzonej
    przez PolCard. (err49)

    Środki nie zostaną pobrane z Twojej karty.
    ---

    Blokada się oczywiście na koncie pojawił i po 7 dniach puściła. Złożyłem
    reklamację w Synku i coś tam niby ustalają. Ktoś już może to przerabiał?

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-11-09 07:22:45
    Temat: Re: Karta Synka i Polcard - err49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Lis, 17:55, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > przez PolCard. (err49)
    >
    > Środki nie zostaną pobrane z Twojej karty.

    Czekamy na komunikat : "nie wydawaj pieniedzy na pierdo..y!" ;)

  • 3. Data: 2012-11-09 09:42:28
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2012 17:55:57 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > Opis błędu: Zbyt wysoki wynik oceny ryzyka transakcji przeprowadzonej
    > przez PolCard. (err49)

    To był terminal czy internet? A jeśli internet to przez integratora jakiegoś
    puszczona transakcja?

    --
    Olgierd

  • 4. Data: 2012-11-09 13:20:03
    Od: Zibo <z...@g...com>

> [...]
    >

    > Blokada się oczywiście na koncie pojawił i po 7 dniach puściła. Złożyłem
    >
    > reklamację w Synku i coś tam niby ustalają. Ktoś już może to przerabiał?

    Przyznaj się co chciałeś kupić ... :)

  • 5. Data: 2012-11-09 23:44:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 09 Nov 2012 00:42:28 -0800, Olgierd napisał(a):

    > To był terminal czy internet? A jeśli internet to przez integratora
    > jakiegoś puszczona transakcja?

    Internet przelewy24.pl czy jakoś tak i później Polcard - płatność za gaz
    na zawrotną kwotę 39,90.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2012-11-11 15:33:12
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu piątek, 9 listopada 2012 23:44:05 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > Internet przelewy24.pl czy jakoś tak i później Polcard - płatność za gaz
    > na zawrotną kwotę 39,90.

    No to mogę tylko powiedzieć, że Przelewy24 (aka DialCom24, bo nawet jeśli chodzi o
    nazewnictwo się zaczynają nieco mieszać) ma teraz jakiś dziwny wzorzec umowy dla
    akceptantów ("nie będziesz... nie wolno..."). Nawet się zastanawiałem jak to wygląda
    od strony klienta; widzę, że słabo.

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 7. Data: 2012-11-11 17:56:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 06:33:12 -0800, Olgierd napisał(a):

> [...]
    > dziwny wzorzec umowy dla akceptantów ("nie będziesz... nie wolno...").
    > Nawet się zastanawiałem jak to wygląda od strony klienta; widzę, że

    No zobaczymy. Jest reklamacja w Synku i u gazownika też ale tam pewnie
    niewiele mogą. Zamówiłem też drugą kartę w Synku i nią spróbuje jako
    dziewicą a wtedy sprawa będzie jasna kto sobie nieładnie pogrywa.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-11-12 09:31:12
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 listopada 2012 17:56:34 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > No zobaczymy. Jest reklamacja w Synku i u gazownika też ale tam pewnie
    > niewiele mogą. Zamówiłem też drugą kartę w Synku i nią spróbuje jako
    > dziewicą a wtedy sprawa będzie jasna kto sobie nieładnie pogrywa.

    A widzisz, nawet sprawdziłem -- oni teraz na tyle zamotali, że tę działalność
    prowadzą jako PayPro Sa https://www.paypro.pl/ aczkolwiek i tak są tylko nakładką na
    Przelewy24, które są prowadzone przez ten Dialcom, a to wszystko i tak jest nakładką
    na Polcard (przy czym Polcard jest niepowiązany kapitałowo).
    Generalnie strasznie nieczytelna konstrukcja.

    A w samej umowie jest i o "Sprzedawcy wysokiego ryzyka" (co obejmuje także "branżę
    telekomunikacyjną -- MCC 4813, 4814, 4816 i 5967"), i coś dziwnego o monitoringu
    "oszukańczych transakcji", etc.
    Zaś na liście podmiotów zakazanych są m.in. "instytucje oferujące pośrednictwo w
    płatnościach kartowych", czego ja w ogóle nie rozumiem, bo oni sami są taką
    instytucją, ale może po prostu nie lubią innych oczek w tym samym łańcuszku
    płatności?

    Generalnie widziałem kilka umów o akceptację kart w sieci i akurat
    PayPro/Przelewy24/DialCom jest dla mnie najmniej przejrzysta i akceptowalna. Sądzę,
    że ma to przełożenie na obsługę klienta.

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 9. Data: 2012-11-12 15:05:51
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    To płacić ten gaz Syncem czy nie? Bo właśnie mam fakturkę do zapłacenia a nie
    chce mi się bawić z reklamacjami. Komuś się udało ostatnio?

  • 10. Data: 2012-11-12 15:52:59
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 listopada 2012 15:05:51 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:

    > To płacić ten gaz Syncem czy nie? Bo właśnie mam fakturkę do zapłacenia a nie
    > chce mi się bawić z reklamacjami. Komuś się udało ostatnio?

    Tego nie wiem :) zależy ile tego gazu skądinąd ;-)
    A na poważnie zresztą chyba akurat nie Alior ma problem z płatnością.

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl