  • Data: 2003-03-20 09:42:09
    Temat: Re: Karta Pekao/LOT - jak jest z odbiorem?
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dave wrote:
    [...]
    > wiec karta lezy w oddziale

    Teraz już wiem :-) Parę minut po wysłaniu posta (a kilkanaście
    po wysłaniu maili do paru adresów w Pekao SA) oddział grzecznie
    zadzwonił i przyznał się, że kartę mają :-)

    [...]
    > zawolac kierownika. I zazadac zeby zadzwonil do CKC jesli ma
    > watpliwosci.

    Próbowałem, ale zajęło im to dwa dni. Jakoś tak podejrzewam,
    że korelacja odpowiedzi z mailami do centrali jest nieprzypadkowa :-)
    Dzięki za odpowiedź!

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.