  • 11. Data: 2003-09-30 23:35:42
    Temat: Re: Karta
    Od: "Adam" <a...@n...pl>

    > Zadzwon sobie do Citi 0801 666666 to sie dowiesz, ze bez problemu tez
    > dostaniesz taka specjalna karte do kupowania przez siec. Albo podejdz
    sobie
    > do najblizszego oddzialu. W calej Polsce,
    >
    > Pozdro,
    > Borys

    Oki postaram sie dzieki.

  • 13. Data: 2003-10-01 10:00:53
    Od: "Adam" <a...@p...pl>

    > sobie

    Dzwonilem dzisiaj i nie wiem co jest ale babka mi powiedziala ze jedyne
    karty dostepne w citibank to dwie kredytowe visa (juz nie pamietam jakie ale
    w kazdym razie kredytowe) i ta jedna wlasnie cirrus i to wszystko wiec nie
    wiem i dalej mam problem.

  • 12. Data: 2003-10-01 10:00:53
    Od: "Adam" <a...@p...pl>

  • 14. Data: 2003-10-01 12:31:03
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_>

    Adam wrote:

    > Dodam ze karta do zakupow w internecie z mBanku nie przechodzi.

    Bo czasem oni nie umią jej poprawnie obsłużyć. Miałem tak w jednym, czy
    dwóch sklepach z USA i pomogło jak wysłałem tekst, który mBank zamieścił
    na stronach o eKarcie.

    --
    Pozdrówka,
    Artur

  • 15. Data: 2003-10-05 00:15:05
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Adam napisal/a:

    > Jaka karte trzeba wyrobic aby zmowic cos ze sklepu internetowego za
    > granica probowalem cos zamowic z meksyku (mam konto w citibank) ale
    > tam potrzeba jakis CVV or CVC code ?

    czy orientujesz się, jakie koszty przesyłki są związane z tym sklepem
    meksykańskim?

    Zbig