  • 21. Data: 2003-06-13 13:46:53
    Temat: Re: Karta
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bccqha.164.1@bambus.kjonca.bogus...
    > A ja ostatnio zostałem zaskoczony paroma tranzakcjami bez autoryzacji
    >
    > CKC Pekao kwoty 50-200 PLN

    Kolega też ostatnio płacił właśnie poprzez CKC Pekao i też bez autoryzacji.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 22. Data: 2003-06-13 14:04:08
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bcckhb$lkd$1@news.onet.pl...

    > Kolega też ostatnio płacił właśnie poprzez CKC Pekao i też bez
    autoryzacji.

    Sa jeszcze wyjatki, ale juz nieliczne - nawet Tesco ktore bylo bez
    autoryzacji od jakis 2 miesiecy wszystkie transakcje juz autoryzuje :-/

    --
    JaKi

  • 23. Data: 2003-06-14 11:10:51
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > autoryzacji.
    > >
    > Sa jeszcze wyjatki, ale juz nieliczne - nawet Tesco ktore bylo bez
    > autoryzacji od jakis 2 miesiecy wszystkie transakcje juz autoryzuje :-/

    Kilka razy w ciągu ostatnich dwóch miesięcy tam kupowałem (Wrocław) i nie
    było autoryzacji. Może nie w każdym jeszcze?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 24. Data: 2003-06-15 01:34:57
    Temat: Re: Karta "wypukła"
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> wrote in message

    > Wszystkie sa obciazeniowe, a debetowych nie ma (a przynajmniej nie
    > slyszalem o karcie, do ktorej mogloby pasowac takie okreslenie).

    visa classic

  • 25. Data: 2003-06-15 10:28:36
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > visa classic

    Co visa classic? :)

    --
    JaKi

  • 26. Data: 2003-06-15 12:43:20
    Od: "admin" <i...@o...pl>

    No więc jest w PKO SA mam kartę wypukłą dolarową Bank nazywa ją 'debetową'
    mogę nią płacić do wysokości salda na rachunku
    Natomiast VW Bank nazywa się 'Płatnicza' i jest tez wypukła do wys.salda
    Widać Banki stosuja różne terminologie :-(

    > Co visa classic? :)

    Visa classic to właśnie karta wypukła

    Leo

  • 27. Data: 2003-06-15 12:50:30
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "admin" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Natomiast VW Bank nazywa się 'Płatnicza' i jest tez wypukła do wys.salda
    > Widać Banki stosuja różne terminologie :-(

    Kazda karta debetowa jest platnicza, ale nie kazda karta platnicza jest
    debetowa :)

    --
    JaKi

  • 28. Data: 2003-06-15 13:07:50
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:
    > Kazda karta debetowa jest platnicza, ale nie kazda karta platnicza jest
    > debetowa :)

    Ba, każda karta, którą możesz zapłacić za towar/usługę jest płatnicza :>

    --
    ___________ (R)

  • 29. Data: 2003-06-15 16:14:56
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    JaKi wrote:

    > Kazda karta debetowa jest platnicza, ale nie kazda karta platnicza jest
    > debetowa :)

    To weź i zapłać coś Cirrusem:-)) A o obciążeniowych ani kredytowych
    Cirrusach nie słyszałem.

    pzdr

    Tomek

  • 30. Data: 2003-06-15 16:19:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> writes:

    > Co visa classic? :)

    Wlasnie... aaa, i o VISA classic slyszalem, wiec to musi byc cos bardziej
    unikalnego :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator