  • 1. Data: 2012-11-09 14:22:06
    Temat: Kantor Alior - kod rekomendacyjny
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Chce zalozyc sobie konto w kantor.aliorbank.pl.
    Czy ktos z Was kto ma juz tam konto moze podrzucic kod rekomendacyjny?

    PS
    Z grupy Aliora mam konto jedynie w Alior Sync.
    Czy uda sie rejestracja z wybraniem opcji,
    ze jestem juz klientem Alior Banku?
    Czy wplace funty w oddziale Aliora za free?
    (rozumiem, ze bilonu nie przyjmuja)

  • 2. Data: 2012-11-09 14:32:21
    Temat: Re: Kantor Alior - kod rekomendacyjny
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2012-11-09 14:22, Q pisze:
    > Chce zalozyc sobie konto w kantor.aliorbank.pl.
    > Czy ktos z Was kto ma juz tam konto moze podrzucic kod rekomendacyjny?

    Proszę bardzo: 8NFTXGHPN985

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 3. Data: 2012-11-09 14:33:34
    Od: Akarm <A...@w...pl>

  • 4. Data: 2012-11-09 14:34:13
    Od: Akarm <A...@w...pl>

  • 5. Data: 2012-11-09 18:13:38
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Proszę bardzo: 8NFTXGHPN985

    Dzieki + bardzo prosze ;) - wlasnie go wykorzystalem.
    Mam troche funtow i forintow w gotowce -
    - funty wplace w oddziale, ale co z forintami?

  • 6. Data: 2012-11-09 18:16:39
    Od: "Q" <n...@s...org>

    ...i jeszcze jedno:
    Czy w oddziale Aliora moge wplacac bez prowizji na walutowy w Alior Syncu?

  • 7. Data: 2012-11-09 22:13:22
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2012-11-09 18:16, Q pisze:
    > ...i jeszcze jedno:
    > Czy w oddziale Aliora moge wplacac bez prowizji na walutowy w Alior Syncu?

    Dziękuję! :)
    Kilka dni temu w oddziale mi powiedzieli, że wpłaty na rachunki Alior
    Sync są obciążane prowizją. Na konto Kantor Walutowy w Aliorze chyba
    wpłacać można bezprowizyjnie, ale o to nie zapytałem.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 8. Data: 2012-11-10 10:01:14
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Kilka dni temu w oddziale mi powiedzieli, że wpłaty na rachunki Alior Sync
    > są obciążane prowizją.

    Szkoda, ale w sumie mala to strata - przelewy z kantora sa za free,
    ale niestety jest tam jakis licznik, ktorego jeszcze nie obczailem.

    > Na konto Kantor Walutowy w Aliorze chyba wpłacać można bezprowizyjnie, ale
    > o to nie zapytałem.

    Wg aktualnego regulaminu mozna bez prowizji:

    F. WPŁATA/WYPŁATA GOTÓWKI
    1. Wpłata gotówki na rachunek własny w Oddziale/Placówce Partnerskiej
    (Agencji)
    opłata za każdą wpłatę 0 zł
    2. Wpłata gotówki na rachunek obcy prowadzony w Banku w Oddziale/Placówce
    Partnerskiej (Agencji)
    opłata za każdą wpłatę 0 zł

    Wpłata gotówki na rachunek prowadzony w innym banku oraz wpłata na rachunek
    w Banku przez osobę trzecią
    3.1. Oddziale - opłata za każdą wpłatę 0,5% min. 8 zł
    3.2. Placówce Partnerskiej (Agencji)
    3.2.1. wpłata w wysokości 0,01 zł - 230 zł - opłata za każdą wpłatę od 0 zł
    do 2,30 zł
    3.2.2. wpłata w wysokości powyżej 230 zł - opłata za każdą wpłatę od 0 zł do
    1%

    Tak czy siak:
    11. Bank realizuje wpłaty i wypłaty gotówkowe w następujących walutach: PLN,
    EUR, USD, GBP, CHF.
    ...czyli bede sie bujal z forintami :).

  • 9. Data: 2012-11-10 10:50:43
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2012-11-10 10:01, Q pisze:

    > Wg aktualnego regulaminu mozna bez prowizji:

    Konto walutowe w Alior Bank nie ma licznika. Mnie (kiedy jeszcze nie
    zrezygnowałem hurtem ze wszystkich kont) nic nie pobierali za wpłatę w
    oddziale i przelew na konto w Syncu.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 10. Data: 2012-11-14 07:41:02
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 10 Nov 2012 10:01:14 +0100, Q napisał(a):

    > Szkoda, ale w sumie mala to strata - przelewy z kantora sa za free,
    > ale niestety jest tam jakis licznik, ktorego jeszcze nie obczailem.

    licznik jest dośc tajemniczy, mysle, że oni to tak obliczają, aby nie
    dopłacać...
    Znani mi uzytkownicy robią przelewy 2-3 tygodniowo kwoty w granicach 300
    USD i nie przekraczają licznika.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/EURO_2012/strefa_kibica_Warszaw
    a6.php