  • 11. Data: 2012-11-18 00:36:01
    Temat: Re: Kantor Alior - kod rekomendacyjny
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 14 Nov 2012 07:41:02 +0100, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) wrote:

    > licznik jest dośc tajemniczy, mysle, że oni to tak obliczają, aby nie
    > dopłacać...
    > Znani mi uzytkownicy robią przelewy 2-3 tygodniowo kwoty w granicach 300
    > USD i nie przekraczają licznika.

    http://kantor.aliorbank.pl/faq/question/63

    Licznik sumuje środki kupione przez klienta w Kantorze Walutowym osobno dla
    każdej z walut. Wartość licznika, który zgodnie z Regulaminem Kantoru
    Walutowego jest narzędziem służącym do monitorowania kwoty, którą można za
    darmo wysłać z Kantoru, zależy wyłącznie od kwoty transakcji wymiany
    zawartych przez klienta. Bank nie wprowadza żadnych ograniczeń, co do
    liczby darmowych przelewów oraz ich kwoty.

    Jeżeli kupisz w Kantorze za złotówki 100 EUR i wpłacisz w oddziale 20 EUR,
    Twój licznik dla euro będzie równy 100 jednostek. Jeżeli wykonasz przelew
    BEN lub SHA na kwotę 70 EUR, będzie on darmowy i spowoduje zmniejszenie
    licznika w EUR do 30 jednostek.

    Wartość licznika w każdej chwili może zostać zweryfikowana w zakładce
    ,,Ustawienia". Dodatkowo w szablonie przelewu walutowego znajduje się pole
    ,,prowizja", w którym prezentowana jest opłata, pobierana za złożenie danego
    przelewu.

  • 12. Data: 2012-11-18 12:00:54
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > http://kantor.aliorbank.pl/faq/question/63
    >
    > Licznik sumuje úrodki kupione przez klienta w Kantorze Walutowym osobno
    > dla
    > kaýdej z walut. Wartoúă licznika, który zgodnie z Regulaminem Kantoru
    > Walutowego jest narzćdziem sůuýŕcym do monitorowania kwoty, którŕ moýna za
    > darmo wysůaă z Kantoru, zaleýy wyůŕcznie od kwoty transakcji wymiany
    > zawartych przez klienta. Bank nie wprowadza ýadnych ograniczeń, co do
    > liczby darmowych przelewów oraz ich kwoty.

    Tak, tak, tak- pewnie kazdy to czytal,
    ale to nadal nie jest do konca jasne :).
    Tzn. to jest jasne, ale ogolnie - prowizja za przelewy z licznikiem nie jest
    jasna.

    Wplacilem na konto 100 GPB (w oddziale Aliora).
    Licznik na kazdym z kont w Kantor Alior jest rowny 0.
    Chce wykonac przelew 100 GPB z Kantoru
    na konto walutowe w innym polskim banku.
    Ile zaplace za przelew? :)

  • 13. Data: 2012-11-18 14:53:19
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 18 Nov 2012 12:00:54 +0100, Q wrote:

> [...]
    > Licznik na kazdym z kont w Kantor Alior jest rowny 0.
    > Chce wykonac przelew 100 GPB z Kantoru
    > na konto walutowe w innym polskim banku.

    Z opłat i prowizji wynika, że od 30 do 50 zł, aczkolwiek sam nie korzystam
    z kantoru Aliora, więc nie mogę potwierdzić jak to działa w praktyce.

    http://kantor.aliorbank.pl/info/subtab/oplaty-i-prow
    izje

  • 14. Data: 2012-11-18 20:08:15
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Z opłat i prowizji wynika, że od 30 do 50 zł, aczkolwiek sam nie korzystam
    > z kantoru Aliora, więc nie mogę potwierdzić jak to działa w praktyce.

> [...]

    Widzisz a ja ostatnio zaplacilem 0zl za taki przelew.
    Teraz juz wiesz, dlaczego to takie niejasne :).

  • 15. Data: 2012-11-18 21:08:17
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 18 Nov 2012 20:08:15 +0100, Q wrote:

    > Widzisz a ja ostatnio zaplacilem 0zl za taki przelew.
    > Teraz juz wiesz, dlaczego to takie niejasne :).

    Kapuję, dzięki za "rozjaśnienie" ;-)