  • Data: 2018-06-19 14:27:09
    Temat: Re: Kantor Alior - jaka karta do zakupów na AliExpress
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 czerwca 2018 14:10:41 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:

    > Chyba trafił na dobry kurs. A płacenie przez PayU nie zawiera narzuta za
    > obsługę wygodnych płatności dla Polaków? Bo zawsze mi się wydawało, że
    > płatności przez PayU muszą kosztować nieco więcej (prawie tyle, co w
    > mBanku kartą z paskarskim kursem).

    Sporo kupuje na aliexpres płacąc albo przez Payu albo przelewy24. Losowo wybieram bo
    kusy mają zawsze takie same. I raczej to nie są kursy narzucane przez Payu czy
    Przelewy24 a są to kursy Aliexpres(przedmiot który dzisiaj kupiłem za 29,9USD po
    zmianie waluty w aliespres na pln kosztuje 112,5zł)
    Czyli dzisiaj 1usd kosztuje 3,76zł na ali
    Kilka już razy sprawdzałem czy jest sens bawić się w płatności walutowe karta i
    wyszło tak jak i dzisiaj ze sensu nie ma.