  • Data: 2018-06-20 18:45:48
    Temat: Re: Kantor Alior - jaka karta do zakupów na AliExpress
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-19 o 14:56, J.F. pisze:

    > Ale ...
    > -jesli Ali przelicza sam po dobrym kursie, to moze wystarczy karta
    > zlotowkowa,
    > -tylko sie upewnic, czy bank mimo wszystko nie doliczy prowizji

    Nie doliczy, sprawdzone.
    Sprawdziłem sobie teraz cenę z przesyłką do Polski widelca rowerowego na
    Aliexpress: 89,05 $ lub 337,29 zł.
    Za 89,05 $ zapłaciłbym w Alior Kantor 333,13 zł. Jak widać, różnica
    wynosi tylko 4,16 zł, czyli nie jest zbyt duża. Płacąc cenę podaną w
    złotych dopłaca się jakieś 1,25%.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/