  • Data: 2018-06-19 16:00:34
    Temat: Re: Kantor Alior - jaka karta do zakupów na AliExpress
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-19 15:11, Kris pisze:

    > Jak w ali ustawisz walutę pln to nie bardzo ma podstawe coś tam doliczać
    > Czasami tez płaciłem na ali swoją debetówka(ceny na ali w dolarach) ale nie
    zwróciłem uwagi jakie wtedy kursy wychodziły
    > Ale mam- 24go kwietnia- 33,05usd cena- z karty zeszło 115,78zł

    No to trzeba będzie przetestować - przestawić na PLN i zobaczyć na jaką
    kwotę będzie faktycznie obciążenie, bo tak, jak pisałem Amazon za zakup
    w PLN zaproponował mi kwotę 118 złotych, a z karty zeszło 117,81 złotych
    (czy coś koło tego), więc jakoś tam też po swojemu przeliczają, według
    własnych kursów.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/