  • Data: 2019-04-13 15:53:04
    Temat: Re: Kantor Alior i karta wielowalutowa
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-12 o 22:43, xbartx pisze:

    > Kiedyś to rzeczywiście byli monopolistą ale teraz? Usunąłem dobre kilka
    > lat temu konto i ani razu od tej pory nie korzystałem. Fakt, że
    > praktycznie przestałem kupować zagranicą ale nawet jak widzę PayPal to
    > wybieram coś innego a jak nie ma innej opcji to nie kupuję - tak mi
    > zaleźli za skórę ;)

    Na eBay bez PayPal nic nie zdziałasz. W sklepach chińskich też PayPal
    jest konieczny.
    A jak PayPal mógł zaleźć za skórę? :D
    Mnie nie przeszkadzają nawet niepełnosprawni umysłowo w obsłudze.
    Poszukałem i udało mi się ustawić zapłatę w walucie sprzedającego. Po
    zmianach tę opcję mocno ukryli, a konsultanci podawali mi cały czas
    poprzednie rozwiązanie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl