  • 21. Data: 2008-04-06 13:42:17
    Temat: Re: KTÓRY BANK - TYLKO za darmo
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Kamil 'czemu' Bista" <t...@c...org> napisał w
    wiadomości news:ftajlg$cis$1@tiberium.net.pl...

    > W takim razie ja już nie zabieram głosu, jeśli chodzi o mBank przed 2003
    > rokiem. Jeśli to pamiętałeś to podziwiam, jeśli masz jakieś źródło to
    > prosiłbym o przesłanie, bo moje jak widać nie jest wiarygodne. Chętnie się
    > doedukuje.

    Ja jestem tym zrodlem, bo mam w mBanku rachunek od poczatku jego istnienia.
    Zreszta zapewne podobnie jak liczni inni grupowicze. :-))

    marekz

  • 22. Data: 2008-04-06 13:44:27
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    MarekZ pisze:
> [...]
    >
    > Ja jestem tym zrodlem, bo mam w mBanku rachunek od poczatku jego
    > istnienia. Zreszta zapewne podobnie jak liczni inni grupowicze. :-))

    A ja już się dedukowałem dzięki web.archive.org ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 23. Data: 2008-04-06 14:38:43
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 06 Apr 2008 15:44:27 +0200, Kamil 'czemu' Bista wrote:

    > A ja już się dedukowałem dzięki web.archive.org ;)

    Ja mam umowę z początku 2001 roku. Wprowadzenie opłaty za kartę do eMAXa
    było w okolicach sierpnia/września 2002 -
    <http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=41724&t=4
    1724>.

    Co do karty do eMAXa to powinno znaleźć się trochę wątków na forum mBanku -
    sporo osób dzwoniło na mLinię i składało dyspozycję rezygnacji z wznowienia
    karty i mimo to dostawały kartę oraz oczywiście były za nią obciążane.
    mBank oczywiście wszelkie reklamacje rozpatrywał negatywnie.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 24. Data: 2008-04-06 14:54:22
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > Kiedyś może i tak, na początku - nie.
    > http://www.mbank.pl/download/taryfy/TPiO_01.01.2003.
    pdf

    > Jeśli mogę Cię prosić o datę, pamiętasz?

    na 100% na początku była darmowa, bo nawet taką miałem, jak wprowadzili
    opłatę to z karty zrezygnowałem...

  • 25. Data: 2008-04-06 15:00:32
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    > mam obecnie konto w BZWBK - ale ma platne przelewy i nie za duza ilosc
    > bankomatow.
    >
    > w jakim banku zalozyc konto - tylko darmowe. bezplatne przelewy,
    > potwierdzane smsami, duza ilosc bankomatów, i ciekawe oprocentowaie
    > konta oszczednosciowego tu łatwosc przelewania - darmowego miedzy
    > kontami. myslalem o Mbanku, tylko czy Mbank nie zacznie wprowadzac
    > oplat?
    dopiero wprowadził bezpłatne więc nie zaszybko

    odnośnie darmowych kont: inteligo (100zł na koncie), polbank, mbank, bgż,
    ing
    darmowe przelewy: polbank, mbank, bgż

    na innych opcjach za bardzo się nie znam

  • 26. Data: 2008-04-06 15:04:28
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > karty i mimo to dostawały kartę oraz oczywiście były za nią obciążane.
    > mBank oczywiście wszelkie reklamacje rozpatrywał negatywnie.

    też się wkurzyłem...
    tym bardziej że ani razu karty nie użyłem

  • 27. Data: 2008-04-06 15:36:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Patryk" <p...@w...pl> wrote in message

    > Toyota Bank:
    > http://patbank.pl/toyotabank/340/

    Nie polecam. Ze wszystkim maja problemy. Na reklamacje zlozona 30 grudnia
    2007 do chwili obecnej nie odpowiedzieli.

    MK

  • 28. Data: 2008-04-07 13:17:50
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 06 Apr 2008 14:50:26 +0200, Kamil 'czemu' Bista napisał(a):

    > A to już kwestia gustu. Serwis transakcyjny wkrótce powinien być już
    > bardziej elastyczny na zmiany. Więcej nie mogę powiedzieć.

    Nie kwestia gustu, tylko bezpieczeństwa. I oby się zmieniło... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 29. Data: 2008-04-07 20:12:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sun, 6 Apr 2008 03:19:20 -0700 (PDT), t...@g...com wrote:

> [...]
    >konta oszczednosciowego tu łatwosc przelewania - darmowego miedzy
    >kontami. myslalem o Mbanku, tylko czy Mbank nie zacznie wprowadzac

    Własnie je zlikwidował...
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356