  • 11. Data: 2002-02-28 14:38:33
    Temat: Re: KOCHAM mBANK
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 28, 2002 at 03:28:45PM +0100, minik wrote:

    > Kolejny wiochmen. I juz.

    A dlaczego nie krytykowales spamerow z 'kregu przyjaciol'?

    --

    --w

  • 12. Data: 2002-02-28 14:41:58
    Od: <v...@p...gazeta.pl>

    > Kolejny wiochmen. I juz.
    >
    > Mówisz o sobie biedaczku?
    mBank jest super..polecam załozenie rachunku

  • 13. Data: 2002-02-28 14:43:45
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > A dlaczego nie krytykowales spamerow z 'kregu przyjaciol'?

    Co innego spamowac a co innego pisac "kocham x bank". Poza tym pozniej
    mialem zalozony filtr na wyrazenie "krag przyjaciol".

  • 14. Data: 2002-02-28 14:44:14
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > mBank jest super..polecam załozenie rachunku

    Mam, ale nie mam zamiaru sie nim AZ TAK fascynowac.
    Pozdrawiam, minik

  • 15. Data: 2002-02-28 14:45:59
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

    > KOCHAM mBank i już.

    Chlopa jej trzeba, a nie banku.

  • 16. Data: 2002-02-28 14:51:45
    Od: <v...@p...gazeta.pl>

    > Mam, ale nie mam zamiaru sie nim AZ TAK fascynowac.
    > Pozdrawiam, minik

    Powiem Ci jedno ja bardzo mBank lubie i lubie pisac o tym co myślę.Denerwują
    mnie wypowiedzi osób którym nic sie nie podoba.Stąd mój wątek. Bardzo serdeczne
    pozdrownienia

  • 17. Data: 2002-02-28 14:52:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 28, 2002 at 03:43:45PM +0100, minik wrote:

    > Co innego spamowac a co innego pisac "kocham x bank". Poza tym pozniej
    > mialem zalozony filtr na wyrazenie "krag przyjaciol".

    Filtr - rozumiem. Ale zupelnie nie zgadzam sie z wczesniejszym
    zalozeniem. Zdecydowanie bardziej przeszkadza mi spamer (kazdy taki
    mis laduje w abusie z informacja do inteligo) niz jakis zapalony (i
    chyba troche slepy) milosnik _jakiegokolwiek_ banku.

    Co nie znaczy ze te milosne uniesienia n/t mbanku mi sie jakos
    podobaja. No dobrze, nie podobaja mi sie ;-(

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-02-28 14:56:18
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    > Ja kocham swoją żonę. I już :-)

    ja też kocham TWOJĄ żonę i jUż :-)))))))))

    radek

  • 19. Data: 2002-02-28 15:06:16
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    myślę.Denerwują
    > mnie wypowiedzi osób którym nic sie nie podoba.Stąd mój wątek. Bardzo

    Rozumiem, ze CALKOWITYM przypadkiem jest, ze numer IP Twojego komputera to
    193.41.230.129, a ten, jak wszystkim wiadomo, nalezy do:

    inetnum: 193.41.230.0 - 193.41.230.255
    netname: BRE-MBANK
    descr: BRE BANK SA - MBANK
    descr: ul.Piotrkowska 148/150 90-063 Lodz / Poland
    country: PL

    Pzdr,

    M.

    PS. Sfrustrowana mLinka????

  • 20. Data: 2002-02-28 15:18:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > PS. Sfrustrowana mLinka????

    A raczej jakas konkurencja siedzaca w mKafejce....