    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KKi warunki uzyskania
    Date: Sat, 21 Sep 2002 12:08:11 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@c22-24.icpnet.pl

    On Sat, 21 Sep 2002 11:58:49 +0200, "bulba" <b...@t...onet.pl>
    wrote:

    >helou,
    >
    >czy przy wydawaniu KK zawsze wymagaja zaswiadczenia o zarobkach? chodzi o
    >to, ze jestem zatrudniony na czas okreslony (na w sumie dlugi ten czas);
    >czy
    >wystarczy, jak sobie popatrza na historie rachunku "powiazanego' - np.
    >Lukas, Multi (juz niedlugo) - od razu zaznacze, ze chodzi mi o prawdziwa KK
    >i wiem, ze funkcjonuja one jako osobny produkt, no, ale bywa, ze sa
    >"powiazane" z RORem.

    Jak dlugi ten czas okreslony ? Jesli dluzszy niz okres waznosci karty
    (czyli rok lub dwa) to problemow byc raczej nie powinno. Przynajmniej
    w Multi przyjete jest, ze umowa na czas okreslony przy produktach
    kredytowych moze byc o ile zawarta jest na okres dluzszy niz okres
    kredytowania.
    I mysle, ze w innych bankach jest podobnie.
    Lukas natomiast daje KK bez zaswiadczenia po 3 miesiach posiadania
    konta, zadowala sie oswiadczeniem klienta. Ale chyba je sprawdza.
    Pytanie jak tu podchodza do umow na czas okreslony, mysle, ze powinni
    przyjac, szczegolnie jesli juz jakas sensowna hisotrie sie w Lukasie
    ma.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl