  • 11. Data: 2005-09-14 05:25:35
    Temat: Re: KK za podpis (Mbank)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Sep 2005 06:56:15 +0200,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:

    > Skad mam wiedziec. Limit 500zl nadaje sie do tego, zeby takiej karty
    > uzywac wylacznie w markecie do robienia zakupow jedzenia, picia,
    > proszkow itp.
    A to student (bez dodatkowych dochodów) da radę kupić coś więcej ?
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 12. Data: 2005-09-14 06:05:24
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >..czyli akurat dla studenta. IMHO

    Raczej tak srednio - wiekszosc studentow bez dodatkowego dochodu jest
    na utrzymaniu rodziacow i tego typu produkty ma juz zapewnione.

    Duzo bardziej pociagajaca jest perspektywa mozliwosci wykonania
    jednorazowego zakupu dobra o wiekszej wartosci (typu komputer,
    mp3player, cokolwiek) na kredyt zamiast oszczedzania przez dluzszy
    okres.

    Pzdr.
    Lack

    PS: multibank daje 1000 zl (a po jakims czasie nawet wiecej) na
    wypuklej kredytowce.

  • 13. Data: 2005-09-14 08:26:21
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Uzytkownik "K.N." <l...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > Raczej tak srednio - wiekszosc studentow bez dodatkowego
    > dochodu jest
    > na utrzymaniu rodziacow i tego typu produkty ma juz
    > zapewnione.

    Taa... te paczki do akademika od rodziców - full wygoda :)

    A.

  • 14. Data: 2005-09-14 09:48:19
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > A to student (bez dodatkowych dochodów) da radę kupić coś więcej ?
    > KJ

    Bez dodatkowych *mozliwych*do*wykazania*bankowi*dochodow* z pewnoscia
    czesto moze dac rade kupic o wiele wiecej. Limit 500 zł to chyba
    raczej takie zapoznanie z produktem, reklamowka, a nie rzeczywisty,
    sensowny produkt kredytowy.

    marekz

  • 15. Data: 2005-09-14 10:20:23
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Mithos wrote:

    > Skad mam wiedziec.

    Widać wiesz skoro piszesz, że 500 jest beee :-))) No to pytam ile byłoby
    dobrze przy karcie dla studenta (i nie chodzi o potencjalne jego/jej wydatki
    tylko tzw. zdolność)

    > Limit 500zl nadaje sie do tego, zeby takiej karty
    > uzywac wylacznie w markecie do robienia zakupow jedzenia, picia,
    > proszkow itp.

    No i co w związku z tym? To ma być argument za udzieleniem większego
    kredytu? Nie jesteś Ty przypadkiem zwolennikiem Lepieja ;-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 16. Data: 2005-09-14 10:22:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "MarekZ" <m...@w...irc.pl> writes:

> [...]
    > czesto moze dac rade kupic o wiele wiecej. Limit 500 zł to chyba
    > raczej takie zapoznanie z produktem, reklamowka, a nie rzeczywisty,

    No cóż. To co ma powiedzieć człowiek, który ma od 15 lat stałą pracę i
    dostaje po dostarczeniu zaświadczeń o zarobkach kartę z limitem 2000
    zł?

    To jest sytuacja typowa.

    MJ

  • 17. Data: 2005-09-14 10:52:11
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Glenn napisał(a):

    > Widać wiesz skoro piszesz, że 500 jest beee :-))) No to pytam ile byłoby
    > dobrze przy karcie dla studenta (i nie chodzi o potencjalne jego/jej wydatki
    > tylko tzw. zdolność)

    Hm, Pekao dało mi za studenckich czasów wypukłą Eurokartę MasterCard z
    limitem 1500zł. Co prawda była to obciążeniówka, ale tak czy inaczej
    jakiś kredyt ;-)

    Ale to było dość dawno temu...

    Marek

  • 18. Data: 2005-09-14 10:54:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    MarekM wrote:

    > Hm, Pekao dało mi za studenckich czasów wypukłą Eurokartę MasterCard z
    > limitem 1500zł. Co prawda była to obciążeniówka, ale tak czy inaczej
    > jakiś kredyt ;-)
    >
    > Ale to było dość dawno temu...

    To nie kredyt. A po drugie odkąd to jeden bank stosuje scoring drugiego i to
    w dośc dużym odstępie czasowym? Jednym słowem - co to ma być za argument?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 19. Data: 2005-09-14 11:10:22
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Glenn napisał(a):

    > To nie kredyt.

    Jak to nie? Maksymalnie na 36 dni :-) I to nieoprocentowany...

    > A po drugie odkąd to jeden bank stosuje scoring drugiego i to
    > w dośc dużym odstępie czasowym? Jednym słowem - co to ma być za argument?

    A przepraszam, jaki argument? Ja odpowiedziałem na pytanie: "ile byłoby
    dobrze przy karcie dla studenta" jesli chodzi o tzw. zdolność. Nie
    sądziłem, że w domyśle chodzi Ci o pytanie: "Ile byłoby dobrze *dla
    mBanku* przy karcie dla studenta" ;-)

    Marek

  • 20. Data: 2005-09-14 11:10:36
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Widać wiesz skoro piszesz, że 500 jest beee :-))) No to pytam ile byłoby
    >dobrze przy karcie dla studenta (i nie chodzi o potencjalne jego/jej wydatki
    >tylko tzw. zdolno?ć)

    3 krotnosc srednich miesiecznych wplywow na rachunek.

    Pzdr.
    Lack