  • Data: 2013-07-01 19:52:45
    Temat: Re: KK z dobrymi przelicznikami na zakupy w USA
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    J.F wrote:

    > Widac co kraj to obyczaj.
    > My mamy dowod osobisty, pesel i tajemnice bankowa. No i karty z chipem :-)
    > U nas nie ulatwia sie zycia na kazdym kroku, wie nie trzeba potem
    > utrudniac :-)
    >
    > Ale z tego co slychac to w USA obywatel dostaje ofert kart kilka
    > dziennie do skrzynki,
    > i co - nie moze skorzystac, bo jak raz skorzysta to nie bedzie mogl
    > zrezygnowac ?

    te oferty to sa takie troche na wyrost i niczego nie gwarantuja.
    Jak juz wypelnisz wniosek z tej oferty to bardzo czesto dostaniesz
    odmowe tak czy siak.
    Z kazdej karty w kazdej chwili mozesz zrezygnowac.
    Poroblem jest gdzie indziej. Zmieniaj karty co miesiac, tylko sprobuj
    potem kupic samochod na kredyt. Nikt ci go nie da bo z historii
    kredytowej wynika, ze zamiast z dostojnym szacownym stabilnym obywatelem
    maja doczynienia z byczkiem co skacze z kwiatka na kwiatek.