eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK -> wyciag nie doszedl -> zadluzenie nie splacone w terminie › Re: KK -> wyciag nie doszedl -> zadluzenie nie splacone w termin
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof <k...@e...strefa.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK -> wyciag nie doszedl -> zadluzenie nie splacone w termin
    Date: Wed, 21 Sep 2005 13:35:40 +0200
    Organization: P.U.H. EFEKT
    Lines: 36
    Message-ID: <o...@k...l1.netblok.pl>
    References: <dgr9mt$p3s$1@inews.gazeta.pl> <dgrcuv$cs6$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@k...l1.netblok.pl> <dgrg2n$t6s$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: k...@e...strefa.pl
    NNTP-Posting-Host: 80.51.222.214
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1127302580 5211 80.51.222.214 (21 Sep 2005 11:36:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Sep 2005 11:36:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera M2/8.02 (Win32, build 7680)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:364153
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Sep 2005 13:27:19 +0200, Marcin <m...@N...gazeta.pl>
    napisał:

    >> Uciekł mi termin płatności a gdy na następnym wyciągu zobaczyłem
    >> doliczoną
    >> karę za nieterminową płatność, zaraz zadzwoniłem do banku.
    >> Na szczęscie nie było problemu i reklamacja została uwzględniona.
    >
    > Czyli szansa jakas jednak jest. Czekam az w citibank online bedzie
    > widoczne,
    > ze splacilem zadluzenie i wtedy do nich zadzwonie...
    >
    >> Swoją drogą nalepiej zapytać bank jaki ma dowód na to, że wyciąg został
    >> do
    >> Ciebie wysłany.
    >
    > Kurcze, nie wiem jak to tak naprawde jest z tymi dowodami... przeciez to
    > list
    > zwykly, poza tym, zdaje sie, ze to klient (w swoim interesie) powinien
    > pilnowac dat. W sumie bank tylko czeka na takich zapominalskich...

    Tak ale bank zobowiązuje się do wysyłania wyciągu, a jeśli nie potrafi się
    wywiązać to niech nie ma pretencji do swoich klientów.
    Wydaje mi się, że aby mieć pretensje do kogoś, najpierw należy być samemu
    w porządku i tu jest problem - ale to tylko taka moja uwaga na marginesie
    - wierz mi to działa w rozmowie z bankiem.
    Poza tym możesz im zaproponować rezygnacje z usług bo w końcu nie tylko
    bankiem citi człowiek żyje, a takich banków mamy obecnie na pęczki z tą
    tylko różnicą, że mają one niższe oprocentowanie.

    Krzysztof Szm.



    --
    Mów tylko wtedy, gdy cię zapytają, ale żyj tak, aby cię pytano.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1