  • Data: 2002-04-24 19:14:14
    Temat: Re: KK w Multibanku
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 22 Apr 2002 18:32:46 +0200 "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    > Wbrew pozorom to nie jest tak "hop siup". Nie pisze, ze sie nie da - ale sa
    > to bardzo duze koszty - przy takim poziomie inwestycji MultiBanku trzeba
    > wybierac.

    Zdanie bardzo prawdziwe. I nie trzeba Sherlocka Holmesa, zeby sie
    domyslac, ze jezeli teraz bank ma tylko karty Visa, to taniej bedzie
    wydac kolejne... Zreszta chyba nawet p.Bolanowski pisal na forum, ze
    nie bedzie MC w najblizszym czasie. A szkoda, bo mi tez brakuje MC.

    Szymon