  • 1. Data: 2002-11-14 15:54:20
    Temat: KK po raz n-ty
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Chcialbym zapytac uzytkownikow o
    taki drobiazg dotyczacy KK - jak rozne banki podchodza do reklamacji transakcji.

    Chodzi o to ze Lukas reklamowana
    kwote kazal mi zaplacic (jakies paredziesiat AUD) i po jakichs 2 miesiacach oddal mi
    ta sama kwote AUD (ale zlotowek bylo to juz troche mniej..) na rachunek karty.

    Z kolei Citi od razu zdjal
    reklamowana kwote z salda i twierdzi ze jak mi ewentualnie udowodni ze bylem we
    wrzesniu w Turcji (a nie bylem :-)) to odda ta sama kwote PLN. Na razie cisza.

    Pytanie
    dotyczy tego czy banki (i ktore) kaza placic i ewenualnie oddaja (kwote w PLN czy w
    walucie transakcji) czy tez po zgloszeniu reklamacji od razu zdejmuja ja z salda.

    Dzieki
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-11-14 16:09:01
    Temat: Re: KK po raz n-ty
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:02111416542088@polnews.pl, paulus wrote:
> [...]
    > kwote kazal mi zaplacic (jakies paredziesiat AUD) i po jakichs 2
    > miesiacach oddal mi ta sama kwote AUD (ale zlotowek bylo to juz

    To dziwne, bo regulamin KK Lukasa (par 33 pkt. 1) precyzuje, ze reklamowana
    kwota nie obciaza rachunku karty, a jedynie pomniejsza limit dostepny (i
    zawiadamiaja o tym na pismie) - moze cos zle interpretujesz?
    Ja z dniem warunkowego uznania reklamacji mam na wyciagu transakcje
    "uznanie" prawie na reklamowana kwote - bylo -34.50 GBP, a jest uznanie +34
    GBP, ale nie chce mi sie dobijac o 0.50 GBP.

  • 3. Data: 2002-11-14 18:46:09
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    paulus <p...@w...pl> wrote:

    > Pytanie
    > dotyczy tego czy banki (i ktore) kaza placic i ewenualnie oddaja (kwote w PLN czy w
    > walucie transakcji) czy tez po zgloszeniu reklamacji od razu zdejmuja ja z salda.

    Citi już był (i IMHO to bardzo pozytywne zachowanie),
    Lukas był (i IMHO to kładzie tą kartę na łopatki),
    Pekao S.A. różnie, zazwyczaj kiedy sie tego w reklamacji zażąda.

    --