  • 11. Data: 2008-10-09 11:39:37
    Temat: Re: KK na kartki? ;)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Paź, 13:29, Tapatik <t...@b...adresu> wrote:

    > Fajnie, to ja już się nie łapię, a kk jest mi potrzebna do płatności,
    > których nie da się zrobić inaczej, bo odbiorca kasy jest poza Polską.
    >
    > Dlaczego akurat 3000 zł, a nie 5000?
    >
    > Poza tym jeśli to miało by być nawet 3.000 zł netto na członka rodziny,
    > to rodzina z dwojgiem dzieci musiała by mieć dochody rzędu 12.000 zł
    > netto. Kto tyle zarabia?

    Ludzie.
    Cytujcie mnie z linkiem do artykulu, bo potem z googla komus wypadnie,
    jakbym mial takie poglady.

  • 12. Data: 2008-10-09 12:08:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > kart kredytowych, np. wprowadzając zakaz ich wydawania osobom, które
    > mają dochody netto niższe niż 3 tys. zł na osobę miesięcznie na
    > członka rodziny.

    To chyba dotyczy 90% ludzi w Polsce? 8-)

    MJ

  • 13. Data: 2008-10-09 13:35:52
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Thu, 09 Oct 2008 13:29:42 +0200, Tapatik napisał(a):

> [...]
    >
    > Poza tym jeśli to miało by być nawet 3.000 zł netto na członka rodziny,
    > to rodzina z dwojgiem dzieci musiała by mieć dochody rzędu 12.000 zł

    W takim wypadku nie potrzebna byłaby KK, wystarczyłaby karta płaska
    (debetowa, bankomatowa).

    Pozdrawiam
    Tony

  • 14. Data: 2008-10-09 16:42:40
    Od: "pitero" <p...@w...pl>

    >Jerzy Krajewski,
    >dyrektor Instytutu Bankowości Spółdzielczej

    Zwroccie uwage, kto jest autorem artykulu i ze to jest tylko zyczenie tego
    goscia, a nie jakies realne plany wprowadzenia takich obostrzen.

  • 15. Data: 2008-10-09 20:59:35
    Od: amcinpiL <e...@...sigu>

    Dnia Thu, 9 Oct 2008 04:39:37 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):

    > Ludzie.
    > Cytujcie mnie z linkiem do artykulu, bo potem z googla komus wypadnie,
    > jakbym mial takie poglady.

    Może się mylę ale od jakiegoś już czasu, archiwum grup dyskusyjnych na
    guglach praktycznie nie działa. Jakieś tylko szczątkowe dane przechowują.

    --
    lipnicma

  • 16. Data: 2008-10-09 21:05:40
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    krzysztofsf pisze:
> [...]
    > członka rodziny.
    > Zakaz taki powinien dotyczyć zarówno banków komercyjnych jak i

    a ja sie z tym zgadzam
    nie mam kk i debetu i nigdy nie bede mial
    wydaje swoje pieniadze a jak ich nie mam to nie kupuje
    plaska karta wystarcza mi w 100%, zaplace nia praktycznie wszedzie - od
    internetu po autostrade w Chorwacji
    co innego kredyt na sensowny cel - dom, auto, agd

  • 17. Data: 2008-10-09 21:15:24
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtaszek" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > internetu po autostrade w Chorwacji
    > co innego kredyt na sensowny cel - dom, auto, agd

    A ja się z tym nie zgadzam. Ponieważ praktycznie cały mój stan posiadania
    oraz oszczędności pochodzą z obrotu środkami banków, których głównym źródłem
    są dla mnie karty kredytowe.

    Pisząc "płaska" zapewne miałes na myśli "debetowa".

    marekz

  • 18. Data: 2008-10-09 21:56:17
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

> [...]

    > internetu po autostrade w Chorwacji
    > co innego kredyt na sensowny cel - dom, auto, agd

    A pan Zenek w ogóle nie ma karty, zbiera co rano puszki po piwie i
    starcza to mu do życia.

    Po co więc karty - powinni tego zabronić!

  • 19. Data: 2008-10-09 22:40:45
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tapatik wrote:

> [...]
    >
    > Poza tym jeśli to miało by być nawet 3.000 zł netto na członka rodziny,
    > to rodzina z dwojgiem dzieci musiała by mieć dochody rzędu 12.000 zł

    Źle czytasz. Nie 3kpln na członka rodziny, tylko 3kpln na osobę na członka
    rodziny :). Czyli rodzina z dwojgiem dzieci powinna zarabiać 4x3kpln na
    osobę, czyli 48kpln.

    p. m.

  • 20. Data: 2008-10-09 22:47:41
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik MarekZ napisał:
    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > Ciekawe dla czego nie w takim razie np. 5000 netto na członka rodziny,
    > z maksymalnym limitem
    > 150% przychodów i tylko pod warunkiem, że nie posiada się córki(za
    > każdą córkę obniżenie limitu o 25% ;)
    >
    > I promocja, że córki bliźniaczki, liczą się jako jedna córka.

    Jakie córki? Synowie muszą być liczeni tak samo, bo inaczej brukselskie
    politbiuro podniesie wrzask, że dyskryminacja i nietoleracja :-P

    Przemek