  • 1. Data: 2007-10-10 09:07:22
    Temat: KK money.pl a 0%?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Kto potrafi znaleźć gdzieś w umowie, regulaminie albo TOiP zapis o tych
    pierwszych trzech miesiącach z 0%? Bo ja, jak na razie, widzę to jedynie w
    ulotce dołączonej do karty. A chciałem skorzystać.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 2. Data: 2007-10-10 09:14:58
    Temat: Re: KK money.pl a 0%?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 10.10.2007 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał/a:
    > Kto potrafi znaleźć gdzieś w umowie, regulaminie albo TOiP zapis o tych
    > pierwszych trzech miesiącach z 0%? Bo ja, jak na razie, widzę to jedynie w
    > ulotce dołączonej do karty. A chciałem skorzystać.

    Dobra, widzę, zakładka 'oprocentowanie' na stronie banku. Niestety
    obowiązuje tylko dla kart, których 'decyzja o wydaniu' zapadła do końca
    września.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2007-10-10 09:17:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Paź, 11:14, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Dobra, widzę, zakładka 'oprocentowanie' na stronie banku. Niestety
    > obowiązuje tylko dla kart, których 'decyzja o wydaniu' zapadła do końca
    > września.

    W mBanku teraz maja taka promocje - i to chyba na 6 miesiecy.

  • 4. Data: 2007-10-10 11:24:50
    Od: Piotras_ <...@...pl>

    Samotnik pisze:

    > Dobra, widzę, zakładka 'oprocentowanie' na stronie banku. Niestety
    > obowiązuje tylko dla kart, których 'decyzja o wydaniu' zapadła do końca
    > września.

    Ale teraz masz 50zł gratis jak wykonasz kilka transakcji w ciągu
    pierwszych 3 miesięcy. Promocja IMHO lepsza od tamtej.