    From: " atott" <a...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK millenium - wałek?
    Date: Fri, 16 Nov 2007 11:40:31 +0000 (UTC)

    Robcio <r...@i...pl> napisał(a):

    > jesli dobrze rozumiem, to po prostu zrobiles dyspozycje splaty w tym samym
    > dniu w ktorym i tak karta splacilaby sie sama.

    zgadza sie

    Widocznie nie przewidzieli by
    > system rozpoznawal to automatycznie, bo to bez sensu by ktos to robil.

    widzisz , nabralem obaw, ze ta splata nie zejdzie z jakiegos powodu i poleca
    odsetki dlatego sam splacilem (byl juz pozny wieczor-koniec dnia)

    > Nastepnym razem po prostu nie splacaj karty w taki sposob i tyle. Jesli
    masz
    > srodki na koncie do splaty calosci karty i masz wybrana opcje splaty 100%
    > zadluzenia to nie twoj problem czy bank wezmie kase z konta i kiedy wezmie.

    byla to moja pierwsza transakcja KK stad tyle obaw.
    kosztowalo mnie to ze 4 wizyty w banku w celu wyjasnienia sytuacji , do dzis
    mam wrazenie, ze panienki przy Swietokrzyskiej nie wiedzialy, o co chodzilo

    czy arbiter bankowy moze tu cos wskorac? ewidentne jest, ze system bankowy
    powinien blokowac splaty wczesenijsze w dniu splaty automatycznej, ale czy to
    moja wina?