  • Data: 2005-02-01 11:30:29
    Temat: Re: KK mBank Promocja - zenada
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla mnie darmowa karta zaczy to że jest bez żadnych kosztów.

    I są takie na rynku.

    > to był przykład, to że w innych Bankach tego nie ma , nie znaczy że
    > nie ma inych opłat "dodatkowych"

    Nie ma.

    > BPH i konto Sez@m? Przy promocji trzeba było załozyć konto Sez@m na co
    > najmniej 6 miesięcy :)

    Mam kartę BPH - nie mam tam ROR i karta jest za darmo.

    > W innych promocjach jeśłi nie masz konta to sam dostęp do kanału
    > internetowego kosztuje 4 zł/miesięcznie jeśłi karta jest płaska,
    > dodatkowo 1,25zł/mieś. itd...

    Nie ma takich opłat. Mam tę kartę.

    > To teraz ja posłucham, które???

    A choćby BPH (tutaj dłuższy GP). Rajfi przy Visie Nowej (%).

    > tjaa :)))
    >
    > Nie bardzo mam czas dłużej ciągnąć tę rozmowę, no ale jeszcze jestem
    > :)

    Nie będziesz "ciągnąć" tej rozmowy, bo teza, że "mbank ma najtańsze karty
    kredytowe" jest nie do obronienia? To było wiadomo już na początku :-)

    przyszłość/ Woody Allen