  • 1. Data: 2004-04-29 10:49:11
    Temat: [KK] bez zbędnych formalności
    Od: "Jacek" <j...@o...nospam.pl>

    Witam wszystkich.
    Kończy mi się KK w BPH i nie chcę jej przedłużać.
    W jakim banku dostanę KK bez wodotrysków np. na podstawie wyciągów ze
    starej? I bez zakładania roru, bez przedkładania zaświadczeń? I dostępem
    przez www?
    Nie za dużo chcę?
    Jacyk

  • 2. Data: 2004-04-29 10:54:42
    Temat: Re: [KK] bez zbędnych formalności
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek <j...@o...nospam.pl> wrote:
> [...]
    > W jakim banku dostanę KK bez wodotrysków np. na podstawie wyciągów ze
    > starej? I bez zakładania roru, bez przedkładania zaświadczeń? I

    Raiffeisen?

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-04-29 11:05:12
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Raiffeisen?

    Zgadza się, ale przygotuj sie na "Wyjątkową jakość usług". Ja stamtąd
    zwiewam.

    MaciejK

  • 4. Data: 2004-04-29 11:24:10
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Thu, 29 Apr 2004 12:49:11 +0200, na pl.biznes.banki, Jacek napisał(a):

> [...]
    > W jakim banku dostanę KK bez wodotrysków np. na podstawie wyciągów ze
    > starej? I bez zakładania roru, bez przedkładania zaświadczeń? I dostępem

    BzWBK. Ale nie wiem, jak wygląda sprawa formalności. Mnie dali bez
    zaświadczeń o dochodach i innych pierdołach, ale miałem tam konto i dobrą
    historię.

    > Nie za dużo chcę?
    Nie :-)

    Kamil Paszkiewicz

  • 5. Data: 2004-04-29 11:59:59
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Zgadza się, ale przygotuj sie na "Wyjątkową jakość usług". Ja stamtąd
    > zwiewam.

    więcej? bo właśnie się tej karcie (Nowej) i RB przyglądałem....
    dlaczego nie warto?
    zbyszko janke

  • 6. Data: 2004-04-29 12:12:58
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > więcej? bo właśnie się tej karcie (Nowej) i RB przyglądałem....
    > dlaczego nie warto?
    > zbyszko janke

    Maciej ma złe doświadczenia z RF (jakoś tak źle trafił ;)), ja mam same
    pozytywne i serdecznie polecam.

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 7. Data: 2004-04-29 12:15:52
    Od: Kamill Jońca <k...@g...pl>

    SebCz wrote:

    [....]

    > Maciej ma złe doświadczenia z RF (jakoś tak źle trafił ;)), ja mam same
    > pozytywne i serdecznie polecam.

    Tylko należy mieć świadomość, ze:
    1. nie ma podglądu blokad przez internet
    2. transakcje karciane do "internetu" trafiają z 2-4 dniowym opóźnieniem
    3. Nie do końca rozgryzłem co która data znaczy przy podlądzie
    internetowym(a są podane 3)

    KJ

  • 8. Data: 2004-04-29 12:34:08
    Od: sebbie <s...@o...pl>

> [...]
    > 2. transakcje karciane do "internetu" trafiają z 2-4 dniowym opóźnieniem
    > 3. Nie do końca rozgryzłem co która data znaczy przy podlądzie

    True. Należy miec nadzieję, że mocno pracuję nad internetową stroną, bo
    tam wiele do zrobienia. Ale tryb wydania karty, niski koszt wydania i
    niski procent to rekompensują IMHO.

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 9. Data: 2004-04-29 13:17:32
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> napisał
    w wiadomości news:350ffhrdi0tz.d38tnc66s04d.dlg@40tude.net...

    > BzWBK. Ale nie wiem, jak wygląda sprawa formalności. Mnie dali bez
    > zaświadczeń o dochodach i innych pierdołach, ale miałem tam konto i dobrą
    > historię.

    Odpada - dzwonilem do nich - trzeba zlozyc normalnie wszytskie swistki. Nie
    da sie na podstawie histori z innej karty.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-05-01 20:05:32
    Od: "Jacek" <j...@o...nospam.pl>

    > BzWBK. Ale nie wiem, jak wygląda sprawa formalności. Mnie dali bez
    > zaświadczeń o dochodach i innych pierdołach, ale miałem tam konto i dobrą
    > historię.
    > Kamil Paszkiewicz

    Czy oprócz R-banku wydaje któś KK bez zbędnych formalności?
    Jacyk