  • 1. Data: 2003-10-30 07:56:42
    Temat: KK bez opłaty startowej...
    Od: "Piotr Truszczynski" <t...@g...pl>

    Witam,

    Nie orientujecie się kto może ma jakąś promocję na KK bez opłaty
    wstępnej i nie związaną z kontem w tym banku ? W zeszłym roku tak miało
    BPHBPK, to skorzystałem.

    pzdr
    PiotrekT

  • 2. Data: 2003-10-30 08:03:01
    Temat: Re: KK bez opłaty startowej...
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bnqgfj$gh6$...@n...news.tpi.pl,
    Piotr Truszczynski <t...@g...pl>:
    > Witam,
    >
    > Nie orientujecie się kto może ma jakąś promocję na KK bez opłaty
    > wstępnej i nie związaną z kontem w tym banku ? W zeszłym roku tak
    > miało BPHBPK, to skorzystałem.

    Przedwczoraj akurat przegapiles mBank - co prawda z kontem, ale darmowym, to
    mozna traktowac jako rachunek KK. Trzeba byc czujnym ;)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-10-30 08:34:10
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Piotr Truszczynski" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie orientujecie się kto może ma jakąś promocję na KK bez opłaty
    > wstępnej i nie związaną z kontem w tym banku ? W zeszłym roku tak miało
    > BPHBPK, to skorzystałem.

    jest watek kk w bph pbk - z niego wynika, ze mozesz ja przeniesc do bphpbk
    :-))) i otrzymac bezplatnie :-))

  • 4. Data: 2003-10-30 10:13:24
    Od: "Piotr Truszczynski" <t...@g...pl>

    Bezpłatnie, ale DO KONTA SEZAM..
    a ja nie chcem zakładać żadnego konta.....

    pzdr
    PiotrekT

  • 5. Data: 2003-10-30 10:47:26
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Piotr Truszczynski napisał:

    > Bezpłatnie, ale DO KONTA SEZAM..
    > a ja nie chcem zakładać żadnego konta.....

    ...ale muszem.

    MSPANC
    Bartol

  • 6. Data: 2003-10-31 00:34:21
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Truszczynski" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Nie orientujecie się kto może ma jakąś promocję na KK bez opłaty
    > wstępnej i nie związaną z kontem w tym banku ?

    BZWBK ma 25% znizki do końca roku.

    Jaca

  • 7. Data: 2003-10-31 12:41:44
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >Użytkownik "Piotr Truszczynski" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    >news:bnqgfj$gh6$1@nemesis.news.tpi .pl...

    >BZWBK ma 25% znizki do końca roku.
    >
    >Jaca

    Bardzo ciekawą ofertą ma RAIFFEISEN BANK POLSKA. Mają co prawda opłaty ale nie
    wiążą karty z posiadaniem konta u nich. A tak w ogóle to świetna oferta
    wejścia w posiadanie KK dla klientów banków internetowych, które takowej karty
    nie dają. sam korzystam ze złotej karty od roku. doskonałe połączenie. Pozdr.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2003-11-01 22:32:28
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    mBank oferuje kk, ale nie darmowe, choć słyszałem, że mają lepsze warunki.