  • 1. Data: 2002-11-27 19:09:24
    Temat: KK, a rachunki...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Czy istnieje w Polsce sposob na placenie rachunkow za telefon, prad,
    kablowke etc. przy uzyciu KK?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2002-11-27 19:24:48
    Temat: Re: KK, a rachunki...
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Czy istnieje w Polsce sposob na placenie rachunkow za telefon, prad,
    >kablowke etc. przy uzyciu KK?

    Chyba jest, ale tylko w Warszawie i na Śląsku. W tych regionach testowana jest
    nowa usługa płatności rachunków w kasach hipermarketów, stacji benzynowych
    itp. Płacisz za mleko, chleb, piwko i... prąd. Jeżeli tak, to chyba
    (podkreślam: chyba) możesz zapłacić kartą za prąd tak samo, jak za mleko,
    chleb i piwko.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-11-27 19:33:22
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:as358c$hq2$1@news.tpi.pl, Baton wrote:
    > Czy istnieje w Polsce sposob na placenie rachunkow za telefon, prad,
    > kablowke etc. przy uzyciu KK?

    Generalnie tak, ale to zależy od sprzedającego - pytanie zbyt ogólnie
    postawione.

    Przykład: telefon komórkowy - chyba (?) u wszystkich polskich 3 operatorów
    można zrobić zlecenie stałego obciążenia KK.
    Prąd+gaz w Poznaniu - można zapłacić KK w BOKu.

  • 4. Data: 2002-11-27 19:34:09
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:02112720244883@polnews.pl, alexy wrote:

> [...]
    > i... prąd. Jeżeli tak, to chyba (podkreślam: chyba) możesz zapłacić
    > kartą za prąd tak samo, jak za mleko, chleb i piwko.

    Mówisz tu o systemie BillPay (czy jakoś tak?) chyba. Tylko że tu za
    dodatkową opłatą.

  • 5. Data: 2002-11-27 19:39:37
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Baton"
    > Czy istnieje w Polsce sposob na placenie rachunkow za telefon, prad,
    > kablowke etc. przy uzyciu KK?

    za telefon komórkowy można - operator sam kartę obciąża i nie musi to byc
    KK, może być inna wypukła Visa

    Jesli majac rachunek (np za prąd) sam chcesz go opłacić na poczcie lub w
    banku przy pomocy KK to się również da, ale niestety wtedy jest to
    traktowane jak operacja gotowkowa, czyli na KK lecą ci od razu odsetki po
    bardzo zawyżonej stopie% i tego kredytowką nie należy robić
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-11-27 20:07:05
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    ,>
    >Mówisz tu o systemie BillPay (czy jakoś tak?) chyba. Tylko że tu za
    >dodatkową opłatą.

    Nie wiem, jak to się nazywa, ale chodzi mi o to, co działa np. w markecie
    Hypernova w Galerii Mokotów.
    Co do opłaty: jest, ale zdaje się, że nawet niższa niz na poczcie.

  • 7. Data: 2002-11-27 20:22:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > traktowane jak operacja gotowkowa, czyli na KK lecą ci od razu odsetki po
    > bardzo zawyżonej stopie% i tego kredytowką nie należy robić

    Eeee...jest sposob aby omimac oprocentowanie, ale nie prowizje ;). Nazywa
    sie to http://www.PayU.pl/ ;). Ladujemy sobie konto za pomoca karty [placac
    prowizje 3,5%] a potem przelew na konto gazowni, elektrowni itp.
    Jest tez drugi sposob [tam juz bysmy prowizji nie placili], ale tym sposobem
    nie przejawiaja zadnego zainteresowania firmy :(.
    http://www.fakturyonline.pl/

    Maciej

  • 8. Data: 2002-11-27 20:29:36
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "alexy" <

    > Nie wiem, jak to się nazywa, ale chodzi mi o to, co działa np. w markecie
    > Hypernova w Galerii Mokotów.
    > Co do opłaty: jest, ale zdaje się, że nawet niższa niz na poczcie.

    ale pamietam z opisu tego przedsiewziecia, ze tam oplaca sie rachunki:
    1. posiadające kod paskowy
    2. tylko gotowka (ktora mozesz pobrac w bankomacie)

    Zadna karta placic nie mozna
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-11-27 20:40:31
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MK" <
    > Jest tez drugi sposob [tam juz bysmy prowizji nie placili], ale tym
    sposobem
    > nie przejawiaja zadnego zainteresowania firmy :(.
    > http://www.fakturyonline.pl/

    bo za 3zl/mies (prowadzenie rachunku) wszystkie faktury
    placa przelewem rowniez w PKOBP - w ramach zlecenia stalego
    a i kartą można coś sobie wyjąć na drobne wydatki
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-11-28 12:45:59
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    [placac
    > prowizje 3,5%] a potem przelew na konto gazowni, elektrowni itp.

    Ehmmm, na pewno to sie uda?

    /CYTAT
    Jak działa system PayU?
    Zasada przesyłania i odbierania pieniędzy w systemie PayU jest prosta:

    Rejestrujesz się.
    Wybranej osobie, za pośrednictwem PayU, wpłacasz kwotę kartą kredytową,
    przelewem lub ewentualnie korzystasz ze środków wcześniej zgromadzonych na
    koncie w PayU.
    PayU jak najszybciej potwierdza Twoją wpłatę wysyłając e-mail do Ciebie i
    odbiorcy pieniędzy (szybkość naszej reakcji zależy od wybranego przez Ciebie
    sposobu płatności).
    Odbiorca, aby móc zaakceptować wpłatę i zadysponować pieniędzmi musi być
    zarejestrowany w systemie PayU (pieniądze najpierw trafiają na konto
    odbiorcy w PayU; odbiorca sam decyduje co zrobić z wpłaconą kwotą).
    /CYTAT

    Ta elektrownia/gazownia, ktorej chcesz zaplacic to jest zarejestrowana w
    PayU?
    I przy pomocy e-maila ci zaakceptuje platnosc?
    ;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---