  • 1. Data: 2009-07-11 09:33:28
    Temat: KK Polbank ubezpieczenie
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Ponieważ nowea TOiP Mille chyba mnie z niego wypędzi, a KK mam tam do
    konta - rozglądam się za inną KK z przywoitymi przelicznikami
    międzynarodowymi.
    Pomyślałem o KK Komfortowej w Polbanku.
    W ich TOiP jest jakieś płatne ubezpieczenie zerocośtam od salda -
    można z tego zrezygnować?

    Drugie pytanie: zbyt pobieżnie przeglądałem TOiP Polbanku czy
    faktycznie nie ma dodatkowych kosztów utrzymania KK przy normalnym
    korzystaniu?

    Sławek

  • 2. Data: 2009-07-11 10:53:30
    Temat: Re: KK Polbank ubezpieczenie
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:h39m8v$kn1$1@inews.gazeta.pl> Slavekk typed:

> [...]
    > międzynarodowymi.
    > Pomyślałem o KK Komfortowej w Polbanku.
    > W ich TOiP jest jakieś płatne ubezpieczenie zerocośtam od salda -

    Moim zdaniem nie. W praktyce zobaczę za kilka dni na wyciągu.
    Wprowadzili to po prostu dość niedawno. Natomiast bardzo chętnie bym się
    dowiedziała, że jednak nie jest obowiązkowe ;)

    > Drugie pytanie: zbyt pobieżnie przeglądałem TOiP Polbanku czy
    > faktycznie nie ma dodatkowych kosztów utrzymania KK przy normalnym
    > korzystaniu?

    Nie ma.
    Jest za to dodatkowo 0,75% cashback, co pokrywa z naddatkiem 0,12% owego
    obowiązkowego (IMO) ubezpieczenia.
    Ograniczenie cashback to nie więcej niż 30 zł miesięcznie, czyli do
    obrotu 4000 zł.

    Brałam tę kartę m.in. dlatego, że nie było żadnych płatnych
    obowiązkowych ubezpieczeń, i po kilku tygodniach zmienili mi reguły gry
    - wprowadzając własnie i ubezpieczenie, i cashback, który to
    ubezpieczenie pokrywa.

    Więc w zasadzie można uznać że ubezpieczenia bezpłatne jest - chyba że
    ktoś się nastawia własnie na jak najbardziej korzystny % cashback.

    Tak jak napisałam - wszystko to teoria, bo sprawa stosunkowo świeża (od
    16 czerwca bodajże), za kilka dni poczytam sobie wyciąg i zobaczę co
    naprawde jest grane.

    --
    Imka

  • 3. Data: 2009-07-11 11:57:18
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 11 Lip, 12:53, Imka <s...@g...pl> wrote:

    > Jest za to dodatkowo 0,75% cashback, co pokrywa z naddatkiem 0,12% owego
    > obowiązkowego (IMO) ubezpieczenia.
    > Ograniczenie cashback to nie więcej niż 30 zł miesięcznie, czyli do
    > obrotu 4000 zł.

    Ktos tu kiedyś pisał, że z ubezpieczenia nie można zrezygnować; przy
    czym prawdopodobnie dotyczy ono tylko nowowydanych kart (ew. bedą
    przesyłać nowe regulaminy i dopiero wtedy obejmą stare karty).
    Ew. karty Polbank Era oraz Polbank Dzieciom nie mają tego
    ubezpieczenia.
    Natomiast można rezygnować z pakietu smsów.

  • 4. Data: 2009-07-11 12:03:22
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In
    a.googlegroups.com>
    Krzysiek typed:

    > Natomiast można rezygnować z pakietu smsów.

    Karta wydana w maju, zmiana regulaminu (i SMSy) od 16 czerwca - jeszcze
    ani razu żadnego SMSa nie dostałam. Nawet nie mam z czego rezygnować ;)
    Zupełnie możliwe, że 'stare' karty automatycznie nie są/nie będą objęte
    tą usługą.

    --
    Imka

  • 5. Data: 2009-07-12 06:35:49
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Ktos tu kiedyś pisał, że z ubezpieczenia nie można zrezygnować;

    To się pewnie nadaje do oprotestowania skoro ubezpieczenie jest
    (m.in.) "od utraty pracy".
    To znaczy że ubepieczonym jest posiadacz karty i to on decyduje czy
    się chce ubezpieczyć.
    Inaczej by to była sprzedaż wiązana produktów.

    > Natomiast można rezygnować z pakietu smsów.

    Ech, te SMSy Mille gdzie wprawdzie płaci się od sztuki ale mozna je
    tak skonfigurować, że dostawałem ze 2 na kwartał...;-)

    Sławek