  • Data: 2013-08-23 14:33:47
    Temat: Re: KK Polbank/Raifi w odstawke
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    napisał:

> [...]
    przewalutowaniem także dla MC i będzie XXX->EUR->PLN
    > Dla debetówek i KK?
    Pani w ogóle nie robiła wrażenia super poinformowanej. Ja ma KK Visa głównie ze
    względu na kursy walut. Chciałem zmienić na MC, ze względu na 3%.

    Bardziej mnie zastanawia, jakie te kursy będą. Bo jeśli będą to uczciwe kursy, to
    czemu nie. Natomiast jeśli będą to kursy takie jak podaje bank na stronie...

    A generalnie polecacie jakieś inne karty kredytowe do płatności za granicą?