  • 21. Data: 2007-02-02 17:30:48
    Temat: Re: KK Millenium
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:epvrua$mke$1@inews.gazeta.pl...

    > Dodajmy od razu że jest to właściwość tylko karty RobartaS...
    > I na dodatek nie chce on nam powiedzieć co takiego mu Mille zrobilo, że
    > takie historie o nim wymysla...
    > Mam VC Mille od 6 lat i NIGDY mi się coś takiego nie zdarzyło.
    > ;-))

    Mi sie zdarzylo. Nie wiem czy jest tak za kazdym razem, bo na wyciagach jest
    prawidlowo. Kartemam nieco ponad rok.

    MK

  • 22. Data: 2007-02-02 17:45:03
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Dodajmy od razu że jest to właściwość tylko karty RobartaS...
    > I na dodatek nie chce on nam powiedzieć co takiego mu Mille zrobilo, że
    > takie historie o nim wymysla...

    nie wymysla zadnych historii tylko pisze na podstawie wlasnych
    doswiadczen, wspolpracuje sluzbowo z nimi i wspolpraca jest bdb,
    niestety prywatnie (karta i konto) zupelnie mi sie nie uklada

    > Mam VC Mille od 6 lat i NIGDY mi się coś takiego nie zdarzyło.
    > ;-))

    poniewaz masz karte VC a ja mam MC...

    pozdr.
    RobertS

  • 23. Data: 2007-02-02 17:48:26
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:epvrua$mke$1@inews.gazeta.pl...

    > Mam VC Mille od 6 lat i NIGDY mi się coś takiego nie zdarzyło.

    Ja miałem takie przypadki kilka razy na moich Amex'ach. Przy czym
    raz nawet - i była to dość głośna historia - zostały wysłane
    błędne wyciagi. Na Visach nie miałem nigdy.

    marekz

  • 24. Data: 2007-02-02 18:19:14
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Mi sie zdarzylo. Nie wiem czy jest tak za kazdym razem, bo na wyciagach jest
    > prawidlowo. Kartemam nieco ponad rok.
    >
    > MK

    na wyciagach jest OK, obciazenia sa prawidlowe tylko blokady na nieco
    wyzsza kwote

    to nie jest problem, wywolalo to tylko moje zdziwienie, gdyz nigdy
    wczesniej sie z czyms takim nie spotkalem

    RobertS

  • 25. Data: 2007-02-02 20:59:50
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > poniewaz masz karte VC a ja mam MC...

    Właśnie mam zamiar zmienić na MC, przetestuję...

    Slavekk

  • 26. Data: 2007-02-02 21:15:43
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Slavekk napisał(a):

    > Właśnie mam zamiar zmienić na MC, przetestuję...
    >
    > Slavekk

    przetestuj, zeby nie bylo, ze mnie bank traktuje jakos inaczej...

    RobertS

  • 27. Data: 2007-02-02 22:30:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <r...@x...pl> wrote in message

    > na wyciagach jest OK, obciazenia sa prawidlowe tylko blokady na nieco
    > wyzsza kwote

    Na szczescie na Amexach blokad tyle co kot naplakal :).

    MK

  • 28. Data: 2007-02-04 13:33:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > nie sprawdza, podpisujesz tylko oswiadczenie ze ja zamkniesz w ciagu
    > 30dni i na tym sprawa sie konczy

    Wyslalem sobie wniosek, wczoraj oddzwonili (w sobote o 17...) i mam im
    dac 3 wyciagi z poprzedniej karty. Tyle, ze w tym wniosku troche zle
    pozaznaczalem to i tamto, wiec pewnie bede wysylal drugi raz (bo podobno
    nie da sie tego zmienic teraz). W kazdym razie zaproponowali MC Golda.
    Moze warto wziasc cos innego (VISA, Amex) ? Karta bedzie uzywana glownie
    w kraju (o ile w ogole bedzie jakos specjalnie uzywana), byc moze jakos
    sporadycznie podczas wyjazdow zagranicznych.

    --
    pozdrawiam
    Mithos